hokuspokus111 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vil bare informere dere om at TG10 sitt mislykkede og elendige stemmesystem på compoer blir byttet ut til fordel for et webbasert stemmesystem hvor du logger inn med Geekeventsbrukeren din! På compoer på TG10 kunne jo hvem som helst i Norge stemme, har man et stort nettverk av venner og bekjente får man lett 100 gratis stemmer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Vil bare informere dere om at TG10 sitt mislykkede og elendige stemmesystem på compoer blir byttet ut til fordel for et webbasert stemmesystem hvor du logger inn med Geekeventsbrukeren din! På compoer på TG10 kunne jo hvem som helst i Norge stemme, har man et stort nettverk av venner og bekjente får man lett 100 gratis stemmer. Skulle faen meg bare mangle. Unnskyld språket, men fjorårets stemmesystem var virkelig helt høl i hodet. Tommelen opp for dette. Over til noe annet: Er det noen som kunne bestillt en billett ekstra? Hadde vært veldig hyggelig :c Har en konto som står klar til å handle biletter nu! Send meg PM hvis du trenger! Endret 11. januar 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Alle ledige Petter hadde er tatt forresten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Luremus =/ Jammen noen kom han i forkjøpet! ( En aktiv bruker av hjul ) Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvis noen har lyst til å hjelpe meg å snike i køen for å få billett hadde jeg satt !STOR! pris på det. Og sånt blir jeg gavemild av Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Da var fem billetter kjøpt! Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nummer 959 i køen med 104 ticks igjen? Øøh... Sliter jeg? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nummer 959 i køen med 104 ticks igjen? Øøh... Sliter jeg? Og hva i helvete er det du har somlet med frem til nå? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er i køa for tredje gang og er foran deg ? 2 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nummer 959 i køen med 104 ticks igjen? Øøh... Sliter jeg? Og hva i helvete er det du har somlet med frem til nå? Har bare ikke fått fingern ut av ræva. Det var flere her som mente folk hadde kjøpt billetter da de var der borte til og med, så jeg tenkte det ikke var så jævlig big deal... Hadde misforstått billettsystemet, tidligere trodde jeg du fikk kjøpt billett med en gang. Jeg vet: EPIC fail. Da blir det vel TG neste år. Fryktelig lenge til. Endret 11. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nummer 959 i køen med 104 ticks igjen? Øøh... Sliter jeg? Og hva i helvete er det du har somlet med frem til nå? Har bare ikke fått fingern ut av ræva. Det var flere her som mente folk hadde kjøpt billetter da de var der borte til og med, så jeg tenkte det ikke var så jævlig big deal... Hadde misforstått billettsystemet, tidligere trodde jeg du fikk kjøpt billett med en gang. Jeg vet: EPIC fail. Da blir det vel TG neste år. Fryktelig lenge til. Ikke gi opp. Mange i køen er folk som kanskje har kjøpt biletter allerede, noen er folk som ombestemmer seg og kanskje det er en del som selger tilbake biletten sin. IKKE gi opp! Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I går var jeg 750 i køen, da var det 25 billetter igjen. Nå når jeg så etter hvor jeg var i køen ligger jeg på 694 plass med 102 billetter igjen. Jeg lever litt på den teorien at når man har kommet seg inn i køen trekker de av 5 billetter fra de som er tilgjengelige, så hvis det stemmer så har man mulighet for billett Men det vil da si at per dags dato er det kun solgt 1428 billetter. Tviler på det men jeg lever på håp ;D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Husk at fristen for refundering ikke er over, og dermed er det helt sikkert mange som fremdeles sitter på billetter de ikke skal ha. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Når er det egentlig "vanlig" at det blir utsolgt? Har ikke vært på TG før så visste ikke helt hvordan billtett systemet funka.. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ein når som oftast eit punkt der det er utsolgt litt før seating opnar, så får ein inn mange billettar rett før frist for refundering, og ved TG-start er det som regel nokre få billettar igjen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Når er det egentlig "vanlig" at det blir utsolgt? Har ikke vært på TG før så visste ikke helt hvordan billtett systemet funka.. Jeg har opplevd at folk kjøper billett i døra før de går inn i Vikingskipet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Da var oppsparing av penger begynt. Hvor mye anbefales og ta med? Med tanke på at jeg spiser tre måltid for dagen (noe småsnacks innimellom), (for) mye brus og ett par turer over grensen og handle snus. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg er i køa for tredje gang og er foran deg ? Og jeg er foran deg. Endret 12. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå