Nødstopp Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg får kjøpt den Sunbeamtech-baggen i Norge? Så ekstremt praktisk ut ettersom jeg flytter PC-en mye rundt og kommer til å ta tog hvis jeg reiser til TG. Endret 5. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ikke klart å finne den noen steder i Norge, men fant en lignende fra et annet selskap eBay. Forskjell er at den der ikke har så fine lommer. Og du har helt rett, den fra Sunbeam er sykt praktisk Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Yess! Se disse plassene! Adrian er ganske brei må jeg innrømme. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Det der var mye mer arbeid enn det ser ut som Endret 5. januar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det der var mye mer arbeid enn det ser ut som Why? Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det der var mye mer arbeid enn det ser ut som Why? Fordi i kildekoden så er det jo bare tekst, så blir en del rot når man skal endre noe og legge til/fjerne celler Men er morsomt da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 så da ikke så jævlig ut? hadde du laga seatmap i excel og gitt setene nummer, så kunne du jo ha søkt linjene opp i notepad..... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Som sagt på Facebook: "Jess, akkurat den plassen jeg ønsker meg!" lolololololol Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Minner om billetten eg manglar... 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 TG-widgeten til W7 er lansert for TG11 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Likte den widgeten, fikk den ikke til å funke ifjor ... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 720 i køen og 566 billetter igjen. Tjaa. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Minner om billetten eg manglar... Søk crew, problem solved. Hehe, kan ikke hjelpe deg med billetten dessverre, men du har vel stilt deg i køen på nytt også for sikkerhets skyld? Det er verdt forsøket. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 venn av meg er på ca 800 i køa atm. Trur dere det er noe håp? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan kjøpe til han hvis det blir usikkert, Randomizer. Men regner med at han får billett. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) måtte da stille meg på nytt i kø, siden jeg ikke fikk tilgang til å kjøpe billetter før jeg dro på ferie Men er nr 258 atm, og skal kjøpe 4 billetter. Håper dette går Endret 8. januar 2011 av Nyrili Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor dere ikke klarte og få rævva ut før? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere ikke klarte og få rævva ut før? Jeg sto i kø i 3 uker og når jeg endelig kunne kjøpe billetter så var jeg i Thailand og der var det begrenset med internett, så jeg fikk stilt meg i kø på nytt, men det kostet meg dyrt. Mobilt Nettverk ftw Endret 8. januar 2011 av Nyrili Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg satte meg spontant i kø, uten stabil økonomi eller noenting skal dette bli spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå