Agrostar Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Treng som sagt ein billett til! Anyone ver så snill å hjelp Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan hende jeg kan leke billett kjøper, kommer helt ann på hvor villig morra mi er med å la meg bruke mange tusen av hennes mastercard på "randoms" Gikk i køa igjen for morroskyld og det ser faktisk ut som at jeg får kjøpt igjen gitt Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan hende jeg kan leke billett kjøper, kommer helt ann på hvor villig morra mi er med å la meg bruke mange tusen av hennes mastercard på "randoms" Gikk i køa igjen for morroskyld og det ser faktisk ut som at jeg får kjøpt igjen gitt Ja, har også stillt meg i køen igjen Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var bilett endelig sikra! 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Du kommer til å angre... Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. Du sitter på HW_rekka? da sitter jo du med MINIMUM 24 personer! Nah, gadd ikke melde meg på siden det blir første gang på TG. Har ikke kjøpt billett heller ennå Endret 4. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du kommer til å angre... Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. Du sitter på HW_rekka? da sitter jo du med MINIMUM 24 personer! Nah, gadd ikke melde meg på siden det blir første gang på TG. Har ikke kjøpt billett heller ennå Nei, du. Nå melder du deg på hos Tøsman og drar deg på TG Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, du. Nå melder du deg på hos Tøsman og drar deg på TG Jeg har jo ekstremt lyst og da, skal ta en prat med han kompisen i morgen, så får vi se. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, du. Nå melder du deg på hos Tøsman og drar deg på TG Jeg har jo ekstremt lyst og da, skal ta en prat med han kompisen i morgen, så får vi se. be an annen kompis da vell ? skriver du på Facebook om noen har lyst å dra på TG burde du få noen ja Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, du. Nå melder du deg på hos Tøsman og drar deg på TG Jeg har jo ekstremt lyst og da, skal ta en prat med han kompisen i morgen, så får vi se. be an annen kompis da vell ? skriver du på Facebook om noen har lyst å dra på TG burde du få noen ja Kommentaren jeg fikk når jeg skrev TG på facebook var: "Nørd" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kommentaren jeg fikk når jeg skrev TG på facebook var: "Nørd" Jammen du er jo en nerd? Det er jo vi alle sammen. Er jo bare å si "Jepp, det er jeg. Hva er du da?" Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ja var noe sånt jeg svarte Noen som vet hva besøks depositumish tingen blir og koste i år? Endret 4. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Folk forstår bare ikke, men det er deres problem Lenke til kommentar
olololol Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som har noen tips til frakt av PC + skjerm + utstyr + stol på toget? Er litt skeptisk til det....:S Er det noen maks grense for vekt på toget?:O Tenkte å kjøpe en slik Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Zevs: Protip: dropp stolen, gjør livet mye enklere ved togtransport. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbil, "pappa kan du kjøre meg til hamar?" Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som har noen tips til frakt av PC + skjerm + utstyr + stol på toget? Kjøp deg en bærebag til PCen iallefall, det gjorde ting mye enklere for meg når jeg skulle på LAN. Jeg har prøvd å se hvor man får kjøpt sånne nå, men virker ikke som det er så mange som selger dem lenger. Jeg kjøpte min på lagersalg hos netshop. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/Stasjon%C3%A6r-PC/Tilbeh%C3%B8r-PC.aspx Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 denne ser litt bedre ut: http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/Stasjon%C3%A6r-PC/Tilbeh%C3%B8r-PC/Diverse/Cyber-Snipa-LAN-Bag,-Sort--34595.aspx Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 denne ser litt bedre ut: http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/Stasjon%C3%A6r-PC/Tilbeh%C3%B8r-PC/Diverse/Cyber-Snipa-LAN-Bag,-Sort--34595.aspx Den bagen ser ut til å bare være for ekstrautstyr? Men allikevel nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå