Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg kan leke billett kjøper, kommer helt ann på hvor villig morra mi er med å la meg bruke mange tusen av hennes mastercard på "randoms" :ph34r:

Gikk i køa igjen for morroskyld og det ser faktisk ut som at jeg får kjøpt igjen gitt :tease:

Lenke til kommentar

Kan hende jeg kan leke billett kjøper, kommer helt ann på hvor villig morra mi er med å la meg bruke mange tusen av hennes mastercard på "randoms" :ph34r:

Gikk i køa igjen for morroskyld og det ser faktisk ut som at jeg får kjøpt igjen gitt :tease:

Ja, har også stillt meg i køen igjen :p

Lenke til kommentar

Du kommer til å angre...

Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. :ph34r:

Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. :roll:

Du sitter på HW_rekka? da sitter jo du med MINIMUM 24 personer!

Nah, gadd ikke melde meg på siden det blir første gang på TG. Har ikke kjøpt billett heller ennå :mellow:

Endret av Vaffeltryne
Lenke til kommentar

Du kommer til å angre...

Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. :ph34r:

Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. :roll:

Du sitter på HW_rekka? da sitter jo du med MINIMUM 24 personer!

Nah, gadd ikke melde meg på siden det blir første gang på TG. Har ikke kjøpt billett heller ennå :mellow:

Nei, du. Nå melder du deg på hos Tøsman og drar deg på TG :)

Lenke til kommentar

Jeg har jo ekstremt lyst og da, skal ta en prat med han kompisen i morgen, så får vi se. :)

be an annen kompis da vell :)? skriver du på Facebook om noen har lyst å dra på TG burde du få noen ja :D

Lenke til kommentar

Jeg har jo ekstremt lyst og da, skal ta en prat med han kompisen i morgen, så får vi se. :)

be an annen kompis da vell :)? skriver du på Facebook om noen har lyst å dra på TG burde du få noen ja :D

Kommentaren jeg fikk når jeg skrev TG på facebook var: "Nørd"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...