Agrostar Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kunne eg fått kjøpt ein bilett av nokon eller kunne nokon langt framme i køen ha handla ein ekstra? Oppdaga at eg hadde handla litt feil... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Merker jeg hater pisspreik mailen til crew på TG, de spammer innboksen min Endret 4. januar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Filtre er for pyser, eller? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Oj så mange billetter som var ute nå! Endret 4. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da blir det billetter på Nurket Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Japp! er på 250ish plass nå. O'lykke Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er så glad for at jeg har billetten min alt jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Screw you guys. Var vel 1200ish i køen i forgårs eller noe slik, aner ikke hvor langt fremme jeg er kommet nå siden jeg ikke har passord til geekevents kontoen. Noen som har lyst å gjøre litt kjapp hoderegning å finne ut hvor langt sånn ca jeg (kompisen min) har kommet frem i køen om jeg var 1200 i forgårs? Blir mitt første måte med The Gathering for min del om vi får billetter. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Arg.. Nå driter jeg i TG. Kompisen jeg skulle dit med trodde det skulle være i sommerferien, så foreldrene hans hadde planlagt å reise til en eller annen plass i påskeferien...... Endret 4. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hvem i allverden kan tru at tg er på sommeren Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Haha fail! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er 1066 i køen. Og jeg er jævlig giret Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Du kommer til å angre... Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. Haha fail! Yup. Han hadde visst hørt feil eller ikke fulgt med da jeg sa det var i påskeferien.. Endret 4. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 man er aldri alene på tg, er 5500 andre personer der som har minimum en felles interesse med deg. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Merker jeg hater pisspreik mailen til crew på TG, de spammer innboksen min De mer rutinerte lager egen epost for den. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du kommer til å angre... Jeg gidder i hvertfall ikke dra dit alene. Han kan sikkert diskutere med foreldrene, men de hadde visst allerede bestilt billetter, og faren har nokså kort lunte, så jeg tror ikke han gidder.. Du sitter på HW_rekka? da sitter jo du med MINIMUM 24 personer! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Deilig med å ha billett fra starten. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var jeg framme i køen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå