Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nei, men det vil vel si at du får deg en billett? Nei, det vil si at jeg kansje får en billett. Begynner og se lyset liksom Kan jo kjøpe Zoro sin billett om planen hans går i das ;P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg er nummer 962 i køen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fy flate og frekke folka i geekevents support er. Rappkjefta og stygge. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fy flate og frekke folka i geekevents support er. Rappkjefta og stygge. Hva har skjedd o.o? Lenke til kommentar
Oleandreas123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ligger på 602 i køen og det er 539 biletter igjen. Får nok ikke biletter jeg heller, med mindre noen kunne kjøpt til meg når de kjøper sin? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Husk det er nok ikke alle foran dere i køen som skal ha billett, og om man går inn for og få seg en billett så får du det. bare vent og se Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fy flate og frekke folka i geekevents support er. Rappkjefta og stygge. Hva har skjedd o.o? Sender mail og lurer på hvordan det står til med betalinga mi (betalte for 4-5 dager siden) siden den ikke hadde endra seg. Vanligvis bruker banken 2-3 dager på slike ting, om ikke geekevents sitt system er ubergigatregt. Grunnen til at jeg sendte spørsmål nå var fordi at biletten min går ut i dag. Og siden den ikke hadde bevegd på seg på 4-5 dager så tenkte jeg at jeg kunne høre om det var en brekk der. Svaret jeg får er uten noen formelle former. Ingen hei og heller ingen Mvh, etc. Rett på sak med en halvfrekk tone om at jeg burde lære meg hvordan banken fungerer og at ting ikke skjer med en gang. Jævlig dårlig service og de havnet i drittskuffen min etter dette. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mulig jeg må dra en dag tidligere hjem da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da blir det TG da :!: Brevet mitt virket, de var ikke engang skeptiske Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Grattis! Og der var billetten i boks! TG11, her kommer jeg! Endret 3. januar 2011 av Breidablik 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da blir det TG da :!: Brevet mitt virket, de var ikke engang skeptiske SA jo at det ville funka XD hvem var det som sa det ikke ville funke igjen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg vil gjøre noe skikkelig uvanlig med hylla mi. Bare noe jeg kan ta med å feste på. Men jeg veit ikke hva Edit: Og jeg kommer forhåpentligvis til å fikse meg et par Knutete t-skjorter til TG Endret 3. januar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan se ut som det blir TG i år. Stilte meg i kø 31 des, er 1200ish i køen med 470ish billetter igjen. Ble litt spontant, gitt. Satser på at det blir billetter Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan kjøpe min for 1500. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg trenger to billetter Hvorfor skal du ikke til TG? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tenkte at om jeg tjente 500 på den så hadde det hvert fint. Har kamerater i køen som kan kjøpe med til meg senere Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Tenkte at om jeg tjente 500 på den så hadde det hvert fint. Har kamerater i køen som kan kjøpe med til meg senere Sett bort ifra at det ikke er lov og om du blir tatt for å selge billetten over Geekevents-pris risikerer du å miste billetten er det en strålende idé. EDIT: Og utenfor tillatte salgstider. Endret 3. januar 2011 av WheelMan 4 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tenkte at om jeg tjente 500 på den så hadde det hvert fint. Har kamerater i køen som kan kjøpe med til meg senere Sett bort ifra at det ikke er lov og om du blir tatt for å selge billetten over Geekevents-pris risikerer du å miste billetten er det en strålende idé. EDIT: Og utenfor tillatte salgstider. og busta av en hvalross med julenisse hatt på et åpent forum! Lenke til kommentar
vEbz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 har det blitt lagt ut flere billetter? plutselig var det 803 billetter tilsalgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå