Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy flate og frekke folka i geekevents support er. Rappkjefta og stygge.

Hva har skjedd o.o?

Sender mail og lurer på hvordan det står til med betalinga mi (betalte for 4-5 dager siden) siden den ikke hadde endra seg. Vanligvis bruker banken 2-3 dager på slike ting, om ikke geekevents sitt system er ubergigatregt. Grunnen til at jeg sendte spørsmål nå var fordi at biletten min går ut i dag. Og siden den ikke hadde bevegd på seg på 4-5 dager så tenkte jeg at jeg kunne høre om det var en brekk der.

Svaret jeg får er uten noen formelle former. Ingen hei og heller ingen Mvh, etc. Rett på sak med en halvfrekk tone om at jeg burde lære meg hvordan banken fungerer og at ting ikke skjer med en gang. Jævlig dårlig service og de havnet i drittskuffen min etter dette.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjøre noe skikkelig uvanlig med hylla mi. Bare noe jeg kan ta med å feste på. Men jeg veit ikke hva :(

Edit: Og jeg kommer forhåpentligvis til å fikse meg et par Knutete t-skjorter til TG :wee:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Tenkte at om jeg tjente 500 på den så hadde det hvert fint. Har kamerater i køen som kan kjøpe med til meg senere :thumbup:

Sett bort ifra at det ikke er lov og om du blir tatt for å selge billetten over Geekevents-pris risikerer du å miste billetten er det en strålende idé.

EDIT: Og utenfor tillatte salgstider.

Endret av WheelMan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tenkte at om jeg tjente 500 på den så hadde det hvert fint. Har kamerater i køen som kan kjøpe med til meg senere :thumbup:

Sett bort ifra at det ikke er lov og om du blir tatt for å selge billetten over Geekevents-pris risikerer du å miste billetten er det en strålende idé.

EDIT: Og utenfor tillatte salgstider.

og busta av en hvalross med julenisse hatt på et åpent forum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...