Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter ved en pult som er 60cm dyp til vanlig med en 24".. Syntes ikke det er noe problem med at den ikke er dyp nok. Men nå vet jeg ikke hvor stor skjerm du har eller hvor langt du foretrekker og sitte fra skjermen. Men det fungerer fint for meg ;)

Lenke til kommentar

Da har man billett! :D

Syns forresten man får uhorvelig liten plass å rutte med der.. 80cm bredt og 60cm dypt

80cm bredt er jo akseptabelt, men 60cm dypt... Må jo bokstavelig talt sitte klistret til skjermen.. eh

Flatskjerm tar 5-10 centimeter. Da har du en halvmeter igjen.

Lenke til kommentar

Syns forresten man får uhorvelig liten plass å rutte med der.. 80cm bredt og 60cm dypt

80cm bredt er jo akseptabelt, men 60cm dypt... Må jo bokstavelig talt sitte klistret til skjermen.. eh

Foten er større enn 10 cm + jeg har maskinen bak skjermen for å få bra plass til musa... bor et stykke ifra, og tar buss, så jeg tar ikke med hylle.

Lenke til kommentar

Jeg liker å hvile armene på bordet, ikke hendene rett på tastaturet, for da får man vondt i håndleddet i lengden.

Har vel ca 20cm fra bordkant til tastatur, og 10cm mellom skjerm og tastatur, samt 10-15cm fot på skjermen.

Men etter litt ornings med tommestokk, så skal nok 60cm funke.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Foten er større enn 10 cm + jeg har maskinen bak skjermen for å få bra plass til musa... bor et stykke ifra, og tar buss, så jeg tar ikke med hylle.

Hvorfor har du maskina bak skjermen?? Jeg hadde den på siden, og det gikk helt fint, fikk god plass til mus/tastatur.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Hvorfor har du maskina bak skjermen?? Jeg hadde den på siden, og det gikk helt fint, fikk god plass til mus/tastatur.

Samme her. Jeg har alltid hatt maskinene mine på den ene siden av bordet/plassen min uten problemer. Dette har vært både små og mellomstore kabinetter.

Lenke til kommentar

Hadde en superenkel hylle i fjor, og den hjalp en del, fikk plass til ekstern hardisk osv. Krever dog at kabinettet og skjermen er sånn ca. like høye. Du trenger bare en plate som er ca 30 cm bred, og 80 cm lang. Den trenger ikke være så lang, men det er jo greit å utnytte plassen :) "Hylla" er lett å få med seg, du bare stapper plata i bunnen av baggen :)

Brune streken er plata som hviler på skjemen og balanseres av kabinettet:

post-138102-0-36307700-1293554713_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Med mindre dere skal spille som en gal, vil jeg absolutt anbefale dere å bruke laptop. Det er så sinnsykt mye mindre som tar plass, jeg lover. Laptop fungerer også ypperlig til alt annet der, utenom den mest hardcore spillinga da. Men pokker og, jeg drar ikke til TG for å game best mulig. Bli kjent med folk, schø'!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...