Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke den "Trekk deg fra plass" knappen.. Den er så blå også så fin :dribble:

Likte ikke den selv du :no:

Lurer på om man får opp en slik mld etter at man har trykket på linken "Er du sikker på at du vil forlate køplassen din?"

Jeg vurderer og la være og logge inn noe mer til jeg får sms, den knappen er alt for skummel.

20100923174439-646c64e4.jpg

Lenke til kommentar

Martin (martin808) ringte meg akkurat og spurte om jeg kunne teste ut den skumle knappen som ingen har turt å trykke på. Jeg kan fortelle at det ikke er noe farlig, fordi man får opp et vindu hvor man må godkjenne handlingen :new_woot:

bekreft.png

Som du ser er det ikke noe farlig.

Martin: Vurderer å kjøpe matbillett allikevel. Virker som det bare er å legge det til selv om jeg allerede har kjøpt plass.

Lenke til kommentar

Martin (martin808) ringte meg akkurat og spurte om jeg kunne teste ut den skumle knappen som ingen har turt å trykke på. Jeg kan fortelle at det ikke er noe farlig, fordi man får opp et vindu hvor man må godkjenne handlingen :new_woot:

bekreft.png

Som du ser er det ikke noe farlig.

Martin: Vurderer å kjøpe matbillett allikevel. Virker som det bare er å legge det til selv om jeg allerede har kjøpt plass.

Velkommen etter :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...