aklla Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ... Ser ut til at jeg kjenner 2 av security-folka i bildet der, er vel mest det som er plagsomt... Og nei, ingen får vite hvor jeg sitter Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Litt usikker på om jeg får matbillett, har betalt, men står at den ubetalt og at det tar noen dager Får bare håpe, tross alt, det er jo hele næringsinntaket mitt den uka Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 I svarte heite helvete så lang tid dette tar, da! Kan det virkelig ikke være mer enn i underkant av 900 mennesker som har klart å kjøpe billett iløpet av nesten en hel uke? Jeg blir gaaaal! On other notes: Kjæresten har endelig sagt ja til å bli med, og han spanderer like så godt billett i julegave. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) I svarte heite helvete så lang tid dette tar, da! Kan det virkelig ikke være mer enn i underkant av 900 mennesker som har klart å kjøpe billett iløpet av nesten en hel uke? Jeg blir gaaaal! On other notes: Kjæresten har endelig sagt ja til å bli med, og han spanderer like så godt billett i julegave. Syns det er kjempeflott at det tar tid, kansje jeg og kommer meg i køen før det er utsolgt Endret 17. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Men mine lidelser er langt større og alvorligere enn det du vinner på at det tar lang tid. Dette minner meg om den tiden da alle billettene ble sluppet samtidig, og vi måtte sitte og refreshe i timesvis for å komme framover i køen. Det lengste vi satt et år, var åtte timer. Det var temmelig nervepirrende. Dette blir det samme, bare trekt ut over latterlig lang tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Langt ifra. Jeg sjekker innom hver dag og ser jeg har falt ca 100 plasser. kan begynne å stresse når jeg nærmer meg 200. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Og nei, ingen får vite hvor jeg sitter Jeg vet hvor du satt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Og nei, ingen får vite hvor jeg sitter Jeg vet hvor du satt. Men det er deg da, du teller ikke Lenke til kommentar
switchh Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du har bedt om en plass i denne køen Du er nummer 1960 i køen. .. .... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 "Du har bedt om en plass i denne køen Du er nummer 1200 i køen." nærmer seg! sakte men sikkert! :3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Men det er deg da, du teller ikke Jeg teller ikke? :-| Vurderer nesten å bli litt fornærma nå, altså. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Men det er deg da, du teller ikke Jeg teller ikke? :-| Vurderer nesten å bli litt fornærma nå, altså. Var ikke sånn ment da Endret 17. desember 2010 av aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg vet det. Du er alltid velkommen til plassen min vet du Regner med at du tar turen innom for å forsyne deg av min rekvisitta i år også? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Regner med at du tar turen innom for å forsyne deg av min rekvisitta i år også? Det er bare å rope på security hvis kvinnelige julenisser med bart stjeler utstyret ditt. Vi har egne bakrom for slike situasjoner. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Regner med at du tar turen innom for å forsyne deg av min rekvisitta i år også? Det er bare å rope på security hvis kvinnelige julenisser med bart stjeler utstyret ditt. Vi har egne bakrom for slike situasjoner. Svarte f..... jaja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Aklla, det spørs jo på om butikkene er utsolgt eller ikke. Sitter igjen ned sabla mange plastkniver, men ikke en eneste gaffel. :-P Runar, det hørtes.. interessant ut! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Liker ikke den "Trekk deg fra plass" knappen.. Den er så blå også så fin Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Aklla, det spørs jo på om butikkene er utsolgt eller ikke. Sitter igjen ned sabla mange plastkniver, men ikke en eneste gaffel. :-P Runar, det hørtes.. interessant ut! Du vet hva som skal til for å få testet rommet Kan ikke være værre en bakrommet forumet... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Liker ikke den "Trekk deg fra plass" knappen.. Den er så blå også så fin Likte ikke den selv du Lurer på om man får opp en slik mld etter at man har trykket på linken "Er du sikker på at du vil forlate køplassen din?" Endret 17. desember 2010 av Nyrili Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå