Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I svarte heite helvete så lang tid dette tar, da! Kan det virkelig ikke være mer enn i underkant av 900 mennesker som har klart å kjøpe billett iløpet av nesten en hel uke? Jeg blir gaaaal!

On other notes: Kjæresten har endelig sagt ja til å bli med, og han spanderer like så godt billett i julegave. :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

I svarte heite helvete så lang tid dette tar, da! Kan det virkelig ikke være mer enn i underkant av 900 mennesker som har klart å kjøpe billett iløpet av nesten en hel uke? Jeg blir gaaaal!

On other notes: Kjæresten har endelig sagt ja til å bli med, og han spanderer like så godt billett i julegave. :fun:

Syns det er kjempeflott at det tar tid, kansje jeg og kommer meg i køen før det er utsolgt :)

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Men mine lidelser er langt større og alvorligere enn det du vinner på at det tar lang tid. Dette minner meg om den tiden da alle billettene ble sluppet samtidig, og vi måtte sitte og refreshe i timesvis for å komme framover i køen. Det lengste vi satt et år, var åtte timer. Det var temmelig nervepirrende. Dette blir det samme, bare trekt ut over latterlig lang tid.

Lenke til kommentar

Aklla, det spørs jo på om butikkene er utsolgt eller ikke. Sitter igjen ned sabla mange plastkniver, men ikke en eneste gaffel. :-P

Runar, det hørtes.. interessant ut! :ph34r:

Du vet hva som skal til for å få testet rommet :)

Kan ikke være værre en bakrommet forumet...

Lenke til kommentar

Liker ikke den "Trekk deg fra plass" knappen.. Den er så blå også så fin :dribble:

Likte ikke den selv du :no:

Lurer på om man får opp en slik mld etter at man har trykket på linken "Er du sikker på at du vil forlate køplassen din?"

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...