Rudde Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du er nummer 2276 i køen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Å hysj på dere.. er ikke i noen kø i det hele tatt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som vet om en nettside hvor vi kan bestille custom T-Shirts og evt. flagg? Spreadshirt. Den norske versjonen av siden er dyrere. Og ikke glem porto, toll og moms Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Køen ja.. SKal jeg gidde å sjekke? Tar jo evig lang tid. Ja,da startet på 1134 og er 464 nå Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mange her inne som er med i crew? Jeg er Tech:Support (Dessverre ble det ikke Tech:Net i år :S) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mange her inne som er med i crew? Jeg er Nice! Jeg, som i fjor, skal sørge for at armbåndene deres sitter ekstra godt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Mange her inne som er med i crew? Jeg er Nice! Jeg, som i fjor, skal sørge for at armbåndene deres sitter ekstra godt. Hvilke crew er du i da? Forresten, crew er tidvis ekstremt plagsomme... Endret 16. desember 2010 av aklla Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvilke crew er du i da? Security:security. Forresten, crew er tidvis ekstremt plagsomme... Jeg gjør mitt beste. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Win, geekevent er bare et stk hvit side nå Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hmm, skjedde med meg på Facebook også.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Security:security. Huff, det mest plagsomme crewet også da Forventer at du ikke henger rundt meg slik halvparten av de andre i security har gjort de siste årene... får jo ikke brukt brus-kjøleren min når dere står der Endret 16. desember 2010 av aklla Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Security:security. Huff, det mest plagsomme crewet også da Forventer at du ikke henger rundt meg slik halvparten av de andre i security har gjort de siste årene... får jo ikke brukt brus-kjøleren min når dere står der Nei liker ikke de jeg heller Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Security var hyggelig mot meg, dog var jeg hyggelig tilbake da. Var vel så og si daglig jeg tok meg en liten samtale med en av de Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Bah, rakk ikke å kjøpe matbillett før det var utsolgt.. Er ikke tilfeldigvis noen som har en til overs? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Security var hyggelig mot meg, dog var jeg hyggelig tilbake da. Var vel så og si daglig jeg tok meg en liten samtale med en av de De kan være hyggelige selv om de er plagsomme... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Security var hyggelig mot meg, dog var jeg hyggelig tilbake da. Var vel så og si daglig jeg tok meg en liten samtale med en av de De kan være hyggelige selv om de er plagsomme... Du får si ifra hvis jeg blir for plagsom, da. Hvor satt du i år, forresten? Og hvordan så minikjøleskapet ditt ut? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Security var hyggelig mot meg, dog var jeg hyggelig tilbake da. Var vel så og si daglig jeg tok meg en liten samtale med en av de De kan være hyggelige selv om de er plagsomme... Du får si ifra hvis jeg blir for plagsom, da. Hvor satt du i år, forresten? Og hvordan så minikjøleskapet ditt ut? Hvilke minikjøleskap?? Satt ett par rader bortenfor HW-rekka, helt på enden mot midtgangen... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvilke minikjøleskap?? Satt ett par rader bortenfor HW-rekka, helt på enden mot midtgangen... Bruskjøler == minikjøleskap. Jeg skjærer alt over en kam. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Forresten, crew er tidvis ekstremt plagsomme... Jeg kan muligens ha blitt oppfattet som litt plagsom, siden jeg var med på dette: Men vil til mitt forsvar få sagt at ting ble bedre for alle på rekken etterpå Security:security. Huff, det mest plagsomme crewet også da Forventer at du ikke henger rundt meg slik halvparten av de andre i security har gjort de siste årene... får jo ikke brukt brus-kjøleren min når dere står der Bare si hvor du sitter i år til meg, så skal jeg sørge for at det ikke kan brukes i år heller... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Er det lov med USB-kjøleskap ? Noen som har sett det Roccat-kjøleskapet en fikk med i en bundle på Komplett.no ? Endret 16. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå