Rudde Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det noen som gidder å lage TG i Gigapixler på TG11? Jeg og en kompis begynte i fjor, men ga til slutt opp da det ble for mye jobb, og programvaren begynte å krangle. Mulig vi gjør et nytt forsøk i år, siden vi har bedre kamera tilgjengelig nå. Bedre kamera med høyere oppløsning = færre bilder :] Sweet, keep me posted Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Og der ble det Event:Game på meg! 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer, og velkommen inn i TG-Crew Du kommer antakelig ikke til å vende tilbake som deltaker Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 tror nesten jeg skal begynne med hylla nu. har all pyntinga framme alt. må se om jeg finner dete samme juletreet jeg hadde i år Hihi, gleder meg som en Ninja! HW rekka blir det nok! Trener nin-jutsu, så du gleder deg neppelike mye som meg ;P fikk nesten lyst å ta på meg fult kampsport drakt med maske på TG O.o Juletreninja. . Hehe, driver med Viking reenactment.. Fult kamputstyr,Sverd, skjold, hjelm og ringbrynje skal med! Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Men apropo temaet Cloud... hvordan har folk tenkt til å utvikle det? til hyllebygging osv. i fjord var det jo noe mer håndfast å gå ut i fra, Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Paraplyer med roboter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer, og velkommen inn i TG-Crew Du kommer antakelig ikke til å vende tilbake som deltaker Hehe, kom inni et crew jeg kan klare oppgavene mine på Men spørsmål som du sikkert vet noe om: Hvordan er det med crew og overnatting ? Sover de med de andre deltagerne, eller får vi egne lokale? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er soverom, med køysenger, som ligger adskilt fra hallen, slik at du får et mørkt og stille sted å sove. Ha med sovepose, så slipper du å trekke på sengen hver kveld/morgen eller når du kommer til å legge deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er soverom, med køysenger, som ligger adskilt fra hallen, slik at du får et mørkt og stille sted å sove. Ha med sovepose, så slipper du å trekke på sengen hver kveld/morgen eller når du kommer til å legge deg. Høres fantastisk ut Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Synes en bråkete hall med betonggulv høres fantastisk ut jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Synes en bråkete hall med betonggulv høres fantastisk ut jeg Tja... funket ifjor Men noen kastet perler på meg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alt høres bedre ut enn en stille hall. 1 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Og der ble det Event:Game på meg! Congrats! Jeg er i BroadcastUnit, så kanskje vi sees. ;P Endret 16. desember 2010 av I.A.G. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mange her inne som er med i crew? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som vet om en nettside hvor vi kan bestille custom T-Shirts og evt. flagg? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som har en TG10 musematte og selge? PM SKulle kjøpt i fjor. Hvis jeg skal kjøpe i år må jeg jo ha fra TG10 også! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du kan få kjøpe min til blodpris? In other news, hurra for fire billetter! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hurra for meg som var nr 1337 i køa istad ps. En person kjøper fortsatt i snitt 1.52 billetter Endret 16. desember 2010 av Submit Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hmm ligger på plass 1440... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du er nummer 783 i køen. Når er det man kan kjøpe billetter? må man vente til man er nr 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå