Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at TG crewet tar seg god tid på å svare på crew søknader -.- har nå ventet siden 25. november.

Dere andre som har søkt, hvor lenge ventet dere?

Det kan fort ta litt tid, det avhenger av sjefen(e) for crewet du har søkt, og prosedyrene kan variere fra crew til crew. Det tok flere uker da jeg søkte i fjor.

Det er ikke nødvendigvis slik at det tar en gitt tid å behandle hver søknad, da det kan hende hele eller mesteparten av crewet avgjøres samtidig, når det har kommet inn en del søknader. Dermed vil de som er tidligst ute måtte vente lengst.

Lenke til kommentar

Hva innebærer en Creative ticket? :)

Creative tickets er billigere enn vanlige billetter og gjør at man sitter i nærheten av den kreative sonen i skipet. Disse billettene er for folk som primært er på TG for å utvikle sin kreative side og være med andre folk med lignende interesser i tillegg til å være med på konkurranser og kurs, selv om dette ikke er et krav.

Lenke til kommentar

Still deg på Karl Johan en sen kveld, oversminket med pelskåpe, så skal du nok få se at du får nok til TG.

Haha, har faktisk hatt tanken :p

Neida, men må nok vente til jeg får lønning med og handle biletter.. Nettopp kommet hjem fra syden og er mer eller mindre blakk :ph34r:

Lenke til kommentar

Er det noen som gidder å lage TG i Gigapixler på TG11?

Jeg og en kompis begynte i fjor, men ga til slutt opp da det ble for mye jobb, og programvaren begynte å krangle. Mulig vi gjør et nytt forsøk i år, siden vi har bedre kamera tilgjengelig nå. Bedre kamera med høyere oppløsning = færre bilder :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...