switchh Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 har jeg mulighet til å få bilett er eller jeg føckd?. Du får billett, slapp av. jeg elsker deg <3 , du gidde meg håp Det ble lagt ut 3,5k billetter. Gjennomsnittlig kjøper hver person 2,5. <3 ohshit Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må si at TG crewet tar seg god tid på å svare på crew søknader -.- har nå ventet siden 25. november. Dere andre som har søkt, hvor lenge ventet dere? Det kan fort ta litt tid, det avhenger av sjefen(e) for crewet du har søkt, og prosedyrene kan variere fra crew til crew. Det tok flere uker da jeg søkte i fjor. Det er ikke nødvendigvis slik at det tar en gitt tid å behandle hver søknad, da det kan hende hele eller mesteparten av crewet avgjøres samtidig, når det har kommet inn en del søknader. Dermed vil de som er tidligst ute måtte vente lengst. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da har jeg plassert meg i TG kø å etter å fått ordnet opp med Geekevents, men tviler sterkt på at jeg får no billett Lenke til kommentar
McHill Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har kjøpt Creative ticket, er det noen andre her på forumet som har gjort det samme? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg har kjøpt Creative ticket, er det noen andre her på forumet som har gjort det samme? Me, me, me! Endret 15. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
McHill Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Awsome, da vet jeg i vertfall at jeg slipper og være alene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Man er aldri alene på TG. 3 Lenke til kommentar
maats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har kjøpt Creative ticket, er det noen andre her på forumet som har gjort det samme? Hva innebærer en Creative ticket? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva innebærer en Creative ticket? Creative tickets er billigere enn vanlige billetter og gjør at man sitter i nærheten av den kreative sonen i skipet. Disse billettene er for folk som primært er på TG for å utvikle sin kreative side og være med andre folk med lignende interesser i tillegg til å være med på konkurranser og kurs, selv om dette ikke er et krav. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har ikke penger til å kjøpe biletter før Januar. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det har ikke jeg heller, men pappa har Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, hadde jeg bare hatt mulighet til og få penger av foreldre.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 ...... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Huff når hørtes det ut som om jeg var foreldreløs, det ble feil. Var mer at jeg har tidenes gniene foreldre, og det skal mye til for at de gir ut penger etter at du har flyttet hjemmefra Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 da drar du til et boligstrøk med masse gamle folk og spør om de trenger hjelp med å handle inn dagligvarer, måke innkjørselen osv. Så skal du nok få råd til bilett 1 Lenke til kommentar
maats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Støtter den, Zoro! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Still deg på Karl Johan en sen kveld, oversminket med pelskåpe, så skal du nok få se at du får nok til TG. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Still deg på Karl Johan en sen kveld, oversminket med pelskåpe, så skal du nok få se at du får nok til TG. Haha, har faktisk hatt tanken Neida, men må nok vente til jeg får lønning med og handle biletter.. Nettopp kommet hjem fra syden og er mer eller mindre blakk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det noen som gidder å lage TG i Gigapixler på TG11? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det noen som gidder å lage TG i Gigapixler på TG11? Jeg og en kompis begynte i fjor, men ga til slutt opp da det ble for mye jobb, og programvaren begynte å krangle. Mulig vi gjør et nytt forsøk i år, siden vi har bedre kamera tilgjengelig nå. Bedre kamera med høyere oppløsning = færre bilder :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå