raWrz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Edit: glem det.. kom på nå at det egentlig ikke ga noen mening.. sorta Endret 13. desember 2010 av Submit Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da er man inne på det med prioriteringer, skal ikke være kverulant med sånn er det bare. Det har da vitterlig ingenting med prioriteringer å gjøre. Skal man virkelig måtte utsette planer i ukevis, bare fordi Geekevents ikke funker som det skal? Er det jeg som prioriterer feil hvis jeg velger å ikke sette livet på pause i tre uker for å kanskje få kjøpt meg TG-billett? Eller ligger kanskje problemet et annet sted enn ved mine prioriteringer? 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da er man inne på det med prioriteringer, skal ikke være kverulant med sånn er det bare. Det har da vitterlig ingenting med prioriteringer å gjøre. Skal man virkelig måtte utsette planer i ukevis, bare fordi Geekevents ikke funker som det skal? Er det jeg som prioriterer feil hvis jeg velger å ikke sette livet på pause i tre uker for å kanskje få kjøpt meg TG-billett? Eller ligger kanskje problemet et annet sted enn ved mine prioriteringer? ehehehehehehhehe Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 @ TheMartine: Få noen til å gjøre det for deg Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ahh, 100 plasser frem på to timer. Dette kan vi begynne å like Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da er man inne på det med prioriteringer, skal ikke være kverulant med sånn er det bare. Det har da vitterlig ingenting med prioriteringer å gjøre. Skal man virkelig måtte utsette planer i ukevis, bare fordi Geekevents ikke funker som det skal? Er det jeg som prioriterer feil hvis jeg velger å ikke sette livet på pause i tre uker for å kanskje få kjøpt meg TG-billett? Eller ligger kanskje problemet et annet sted enn ved mine prioriteringer? Prioritering: TG > Anything Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 I stad når jeg sjekka GeekEvents var jeg på køplass nummer 206, et par minutter etter det fikk jeg melding om at jeg kunne kjøpe billett. Yey Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Køen rykka plutselig fram 200 plasser på en time nå, fikk endelig tilgang etter å ha startet som nummer 460. Deilig å ha billettene til neste års største opplevelse i boks! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Køen rykka plutselig fram 200 plasser på en time nå, fikk endelig tilgang etter å ha startet som nummer 460. Deilig å ha billettene til neste års største opplevelse i boks! Startet 100 plasser bak deg, men har 230 foran meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Prioritering: TG > Anything Det er så sant.. Gleder meg noe sykt, men håper jeg får billett. Det burde gå bra som nummer 1069 i køen og med over 3000 billetter igjen da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hmm det er 3200 biletter igjen og jeg ligger her : Du er nummer 1758 i køen. Bilett? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hmm det er 3200 biletter igjen og jeg ligger her : Du er nummer 1758 i køen. Bilett? Jeg tipper ja, da mange som er forran deg i køen helt sikkert har skaffet seg bilett allerede. Noen som vet hvor mange man må være i en gruppe for å få seate før andre? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hmm det er 3200 biletter igjen og jeg ligger her : Du er nummer 1758 i køen. Bilett? Jeg tipper ja, da mange som er forran deg i køen helt sikkert har skaffet seg bilett allerede. Noen som vet hvor mange man må være i en gruppe for å få seate før andre? Er vel ikke noe tall på det, jo større gruppe, jo mer prioritert. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hmm det er 3200 biletter igjen og jeg ligger her : Du er nummer 1758 i køen. Bilett? Jeg tipper ja, da mange som er forran deg i køen helt sikkert har skaffet seg bilett allerede. Noen som vet hvor mange man må være i en gruppe for å få seate før andre? Sånn det var i fjor; 30+ = første prioritet 10-29 = andre prioritet 1-9 = siste prioritet Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg tipper ja, da mange som er forran deg i køen helt sikkert har skaffet seg bilett allerede. Noen som vet hvor mange man må være i en gruppe for å få seate før andre? Ey, Niko, vi må finne ut hvor mange vi skal seate for. Tror vi ihvertfall blir 8 Damn, da må vi finne 2 til.. Endret 13. desember 2010 av ChristianL Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da er man inne på det med prioriteringer, skal ikke være kverulant med sånn er det bare. Det har da vitterlig ingenting med prioriteringer å gjøre. Skal man virkelig måtte utsette planer i ukevis, bare fordi Geekevents ikke funker som det skal? Er det jeg som prioriterer feil hvis jeg velger å ikke sette livet på pause i tre uker for å kanskje få kjøpt meg TG-billett? Eller ligger kanskje problemet et annet sted enn ved mine prioriteringer? Er man litt over middels interessert i å dra på TG så fikser man billett uansett om det går utover andre ting. Og jeg regner jo med at du kanskje har noen bekjente som er litt behjelpelige som nevnt over. TheKverulantMartine Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg tror ikke helt dere forstår hvor "litt over middels interessert" jeg er i å dra på TG. Hadde jeg ikke prioritert TG foran alt annet, hadde jeg vel neppe kunne vært der 11 år på rad. Men nå blir jeg altså så irritert av å vente mens Geekevents går på tomgang. Det er et helt unødvendig problem, og det er det som er så sabla annoying. 2 Lenke til kommentar
maats Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Thumbs up for TheMartine! Og jeg er fullstending enig med deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 High five, Boingboing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå