FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Slik er det når man blir gammel Bazhuk Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Slik er det når man blir gammel Bazhuk Han har jo gått glipp av alt på 10 sider alt er jo ferdig planlagt. rekkene, plassene, Compoer, premier, konker.... du er for treg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vi må få opp HW-rekka tråden. Litt mer oversikt over hvor mange plasser og hvem som vil sitte hvor. Bazhuk er vel jente Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Slik er det når man blir gammel Bazhuk Han har jo gått glipp av alt på 10 sider alt er jo ferdig planlagt. rekkene, plassene, Compoer, premier, konker.... du er for treg Du glemte rekene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vi må få opp HW-rekka tråden. Litt mer oversikt over hvor mange plasser og hvem som vil sitte hvor. Bazhuk er vel jente Hvis Bazhuk er jente og kommer på TG må h*n vel isoleres så de andre der ikke får jentelus eller noen andre av de smittsome virusene jenter har (ekstrem ironi at work) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vi kan leie to plasser og bygge et bur på de. Få tak i en jente og se de har "oil wrestling" Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Slik er det når man blir gammel Bazhuk Han har jo gått glipp av alt på 10 sider alt er jo ferdig planlagt. rekkene, plassene, Compoer, premier, konker.... du er for treg Du glemte rekene. dumt av meg. vurderer og finne fram Ninjutsu drakta mi til TG, finne fram en nisse lue og skjegg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Vi må få opp HW-rekka tråden. Litt mer oversikt over hvor mange plasser og hvem som vil sitte hvor. Venter på Tøsman. Han gav beskjed om at det kom opp en tråd snart. Bare å vente. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du glemte rekene. Ah, ja. Rekene. Må jo ikke glemme de! Hvis Bazhuk er jente og kommer på TG må h*n vel isoleres så de andre der ikke får jentelus eller noen andre av de smittsome virusene jenter har (ekstrem ironi at work) Jeg er blitt ganske flink til å gå undecover etter fem år. Slik er det når man blir gammel Bazhuk Shut it. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vi kan leie to plasser og bygge et bur på de. Få tak i en jente og se de har "oil wrestling" Jeg skaffer oljen! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Rekene på Rekefjøla ! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Rekene på Rekefjøla ! Reker er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Slik er det når man blir gammel Bazhuk Han har jo gått glipp av alt på 10 sider alt er jo ferdig planlagt. rekkene, plassene, Compoer, premier, konker.... du er for treg HAN!? Du må virkelig følge mer med på forumet, bazukh er medlem av den svært eksklusive forumbabe klubben. Bazukh,vi date vilt med sushi snart? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ikke la dette bli en "TG-kafé"! Jeg storkoste meg i år og skal uten tvil tilbake neste år! Sjansen er stor for at jeg kommer innom HW-rekka igjen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ikke la dette bli en "TG-kafé"! Jeg storkoste meg i år og skal uten tvil tilbake neste år! Sjansen er stor for at jeg kommer innom HW-rekka igjen. Joa, jeg spanderer kaffe og kaker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Enig med Runar. På alle punkter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jonas, det er ingen punkter! 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Reker< 2 + 1 = <3 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er ganske enig med Runar, men det er litt vanskelig å dy seg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ahh, amd x 4 3Ghz, 6 gb ram 1333mhz, xfx5750 1 gb OC Holder lett for mitt bruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå