atwater Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 skjønner ikke hva folk stresser over.. har vært på TG siden 08 og har aldri hatt noen problem med å få tak i billett. Har selv sett at folk har kjøpt billetter når de ankommer Vikingskipet. Har også glemt at jeg var i kø, så fikk ikke betalt. Stelte meg i kø igjen, og fikk billett i god tid i forveien Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Isee Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg skal ha bilett, samme om jeg kansje må voldta eieren av Geekevents Han får du ikke taki uansett, geekevents har latterlig dårlig support. 3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Afff, jeg gir faen, jeg dedikerer livet mitt.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så dere er 100% sikker, har en kompiss som er nummer 200, og en som er 1337 (ARNE!). Vil helst kjøpe selv. EDIT: Bare 3700 biletter tigjengelig, betyr det at 1300 allerede er solgt !? Var vel en del som ble solgt på den jævla messa. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så dere er 100% sikker, har en kompiss som er nummer 200, og en som er 1337 (ARNE!). Vil helst kjøpe selv. EDIT: Bare 3700 biletter tigjengelig, betyr det at 1300 allerede er solgt !? Var vel en del som ble solgt på den jævla messa. Hvilke messe? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Så dere er 100% sikker, har en kompiss som er nummer 200, og en som er 1337 (ARNE!). Vil helst kjøpe selv. EDIT: Bare 3700 biletter tigjengelig, betyr det at 1300 allerede er solgt !? Var vel en del som ble solgt på den jævla messa. Hvilke messe? Fritidsmesse på Lillestrøm. Men selvom en kjøper matbilletter nå, kan en vel fortsatt kjøpe deltaker-billetter når man kommer så langt ? :!: Elsker det nye systemet -.- prøver å kjøpe matbillett, men det kommer opp "You already own the maximum allowed count of Måltidsbillett". Trykker på "bestill", men kommer bare inn dit av og til. Det kommer opp at handlevognen er tom, men får fortsatt opp "You already own the maximum allowed count of Måltidsbillett". Får heller ikke avbryte en ordre, kjenner sinnet bobler inni meg Endret 10. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 I FAQ-en på gathering.org: We are 6 people going together, do we need to buy first 5 tickets and then 1 more? Yes Skal det bety at seatingsystemet ikke lenger eksisterer etter byttinga til geekevents? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det betyr at en person kan maks kjøpe 5 biletter. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Må medele at supporten på Geekevents faktisk svarte relativt kjapt, men det virker ikke som de er "online" hele tiden. Fikk heller ikke svar på det jeg spurte om Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I FAQ-en på gathering.org: We are 6 people going together, do we need to buy first 5 tickets and then 1 more? Yes Skal det bety at seatingsystemet ikke lenger eksisterer etter byttinga til geekevents? Seatingen starter vel ikke før uti januar. Da kan man slå i sammen flere personer til en gruppe som da kan velge plassering. Billett salget har ingenting med dette å gjøre. Om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Heh, ok. Noe jeg ikke fatter.. Jeg var numme 79 i køen. Etter 1 time var jeg plutselig fremme, og kunne kjøpe billetter. Men jeg hadde ikke mamma hjemme da, så jeg skulle vente et par timer på henne. Så var jeg plutselig nr 40i køen. Så kom jeg frem til nr 0 i køen. Endret seg ikke på en time. Da sto det at jeg ar nr -2 i køen. Jeg la meg, og sto opp til at det sto -12 i køen. Edit: Hehe. Nå forsto jeg. Jeg hadde trykt på "bestill nå" for å se hvor mye det ble til sammen. Så derfor sto det på "Ordrehistorikk". Nå trenger jeg bare den blåe dingsen og kortet til mamma. Endret 11. desember 2010 av MjusicForLife Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Personen i supporten "Hei, først og fremst - beklager at du opplever problemer. Vi er midt i innfasingen og basert på tilbakemeldingene vi får kommer det til å bli lagt til mer lett tilgjengelig informasjon." De burde kanskje rettet på bugs litt før, blir så dumt å begynne med det etter salget har startet. Han sier at de retter på ting utifra tilbake meldinger , de bugsa som er der er såpass lett å legge merke til at det ikke skulle være lov å svare slik. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skjønner ikke en dritt av Geekevents, altså. Enten har det ikke skjedd noe i køen siden de åpnet salget, eller så sender de bare ikke ut oppdateringsmailer når man rykker framover. Kan jeg sjekke på Geekevents hvor i køen jeg står? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja, det kan du. Bare gå til samme side du stilte deg i kø, så vil det stå hvor i køen du er. Dårlig system - håper seatinga blir smertefri.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja, det kan du. Bare gå til samme side du stilte deg i kø, så vil det stå hvor i køen du er. Dårlig system - håper seatinga blir smertefri.. Viel danke. Jaggu går det tregt, dog. Har rykket fram 150 plasser siden de åpnet salget. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Køsystem er teit! Tusen foran meg i køen! Mange av de har ikke penger akkurat atm og må vente lenge. Skulle vært førstemann til mølla og alle som hadde penger klart 10. des kl.18 hadde fått kjøpt billet da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Køsystem er teit! Tusen foran meg i køen! Mange av de har ikke penger akkurat atm og må vente lenge. Skulle vært førstemann til mølla og alle som hadde penger klart 10. des kl.18 hadde fått kjøpt billet da. en egen "jeg har penger nå" kø? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Køsystem er teit! Tusen foran meg i køen! Mange av de har ikke penger akkurat atm og må vente lenge. Skulle vært førstemann til mølla og alle som hadde penger klart 10. des kl.18 hadde fått kjøpt billet da. For det er så veldig mykje betre at 1/1000 av dei som vil kjøpe, får kjøpt når salget opnar, fordi billettsystemet krasjar, fordi alle oppdaterar sida 9 gonger i sekundet for å få opp køplassen sin. Ta deg ein skitur og ro ned, vil du ha billett, får du billett. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Da var måltidsbilett bestilt og betalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå