atwater Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Siden det er 10 Desember om 45 min, er det slik at billettene blir slippet da? Eller er det senere på dagen i morgen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 er alle som skal på tg for fattige til å kjøpe selv eller? Jeg har hatt min tid hvor jeg har fått de til å kjøpe til meg, ja. Men det har ikke vært noen av de siste tre-fire åra. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvor jeg skal sitte. Det at jeg har kompiser som sitter på forskjellige steder gjør det ikke akkurat lettere. Hadde det ikke vært så dyrt skulle jeg ha kjøpt flere billetter, og flyttet meg rundt i salen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gjør som meg, sitt midt i skipet. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det bare 500 matbilletter? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Gjør som meg, sitt midt i skipet. ok *lurer seg plass ved siden av WheelMan* Endret 9. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Siden det er 10 Desember om 45 min, er det slik at billettene blir slippet da? Eller er det senere på dagen i morgen? Du har bedt om en plass i denne køen Køen åpner 10.12.2010 18:00 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kan jeg som har stilt meg i køen kjøpe biletter for meg selv og to andre? Hvordan er det med betalingen? Er det slik at man kan betale med nettbank og at pengene må komme inn løpet av X antall dager? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Håhå, jeg har endelig fått kjæresten litt på gli. Nå sier han ikke lenger "Nei!" og legger armene i kors hver gang jeg spør om han vil være med på TG. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Håhå, jeg har endelig fått kjæresten litt på gli. Nå sier han ikke lenger "Nei!" og legger armene i kors hver gang jeg spør om han vil være med på TG. Hvordan klarer han og si nei? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan klarer han og si nei? Veeel, han tåler ikke lite søvn, mye støy, ujevne måltider og mye drittmat. Og der har du jo egentlig mye av kjernen av TG. Men altså, vi skal jo ha pizza en dag, liksom :b Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan klarer han og si nei? Veeel, han tåler ikke lite søvn, mye støy, ujevne måltider og mye drittmat. Og der har du jo egentlig mye av kjernen av TG. Men altså, vi skal jo ha pizza en dag, liksom :b støy? det er jo musikk! lite søvn? ha en døgn rytme? drit mat XD? hva er IKKE drit mat idagens samfund ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan klarer han og si nei? Veeel, han tåler ikke lite søvn, mye støy, ujevne måltider og mye drittmat. Og der har du jo egentlig mye av kjernen av TG. Men altså, vi skal jo ha pizza en dag, liksom :b For en type... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) støy? det er jo musikk! lite søvn? ha en døgn rytme? drit mat XD? hva er IKKE drit mat idagens samfund ? Siden støy defineres som "uønsket eller ubehagelig lyd, bråk", tror jeg han kan få lov å kalle mye av rælet som spilles på TG for støy. Jeg gjør det selv, også, men jeg er smart nok til å ha et solid headset. Problem solved! Når det gjelder søvn, er vel det største problemet at det for en mann i 30-årene som er vant til å sove i et musestille rom og på en seng som er myk som en sky, ikke er så greit å legge seg på betonggulvet i en temmelig bråkete hall. Og maten, den er jo ikke dritt om du lager den selv fra grunnen av. Så jeg forstår ham godt, men jeg synes alt dette bare er småkaker i forhold til hvor mye gøy man har på TG. Petter: Ja, også er han veldig flink til å stryke på ryggen. Endret 10. desember 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jadda, bare drøye 2 timer om 2 min til salget starter, ich kanst wait! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Du er nummer 1980 i køen" Noes! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) 570 her -.- burde være førstemann til mølla på en random dato, de mest interesserte får billett. Dårlig system, burde vise hvor mange det er igjen, før det er min tur. Endret 10. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Martin R.L Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 nr 694 i køen.. :O Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nr 2200 i køen. 72 timer det var på å betale? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Du er nummer 2114 i køen. Var en av de første som meldte meg på i køen xD Var faen meg en av de første som meldte meg på køen i fjor også, men da ble jeg nr 3700 elns i køen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå