Nopros Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 diggbart. He he, nå var eg morosam. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjempemorsom, og kjemperelevant i forhold til tråden Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Kjemperelatert. Jeg støttet opp forslaget til at Ugress kommer på gathering-forumet nå. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 det kan gå lettere hvis du har han med på laget, just sayin. Han er feit og nerd, hvorfor skulle han ikke vært med på det ? Men han får ikke lov til og si nei! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hadde jeg sagt det til pappa hadde jeg mista nettet i en uke. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg gir faen, han kan ikke gjøre meg noe .. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Vanlig billett koster 1037 kr, sant ? Endret 8. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 990,- mener jeg? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Er billettgebyret inkludert i 990.- ? Endret 8. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei. 990, pluss gebyr. Så det blir 1037,- Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 det kan gå lettere hvis du har han med på laget, just sayin. Han er feit og nerd, hvorfor skulle han ikke vært med på det ? Men han får ikke lov til og si nei! Haha, ok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Shit, er jo billettsalg imorra alt. Tiden flyr! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sykt dritt at det starter nå -.- Passer veldig dårlig nå rett før jul Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg syntes det er greit (lettere å skaffe bilett for meg iallefall). =D Det blir vel noe ala. HW-rekka på neste TG? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, jeg har tidligere kommet med forslaget "Mamma/pappa kan ikke du kjøpe TG-billett i bursdag-/julegave til meg", så egentlig passer det ikke sååå dårlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jammen jeg er veldig blakk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Holdt på å foreslå nyresalg eller leversalg, men de er kanskje ikke i topp form? Sånn etter all alkoholen de har jobbet med de siste årene =) Nei, fra spøk til alvor, lån penger av noen i familien? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Holdt på å foreslå nyresalg eller leversalg, men de er kanskje ikke i topp form? Sånn etter all alkoholen de har jobbet med de siste årene =) Nei, fra spøk til alvor, lån penger av noen i familien? Haha... Altså har ikke problem med å skaffe pengene, men det passet bare dårlig Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen tar med seg kamra så lager vi HW-R-Film Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "jeg får mamma til å kjøpe" "pappa kjøper til meg" er alle som skal på tg for fattige til å kjøpe selv eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå