Niqābninja Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Pluss at clvn ikke har lappen da, så det kan bli enda verre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Så da blir det momskrav + bot og mulig utsettelse av mulighet for å ta lappen Forresten, mr. Ugress var positiv til The Gathering, så nå er det bare å krysse fingrer og tær for at noe skjer! Endret 6. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da er det vel bare TG som må få fingeren ut av ræva da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stemmer det! Hadde vært sykt rått med ugress på tg! Lenke til kommentar
maats Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er overraskende stille her nå.. Men, billettsalget åpner om to dager, åååh, blir så godt! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hmm, hvor lang tid har jeg på å kjøpe billetten om jeg får reservert? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 72 timer fra du er fremst i køen. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ME want Tg noow!1! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 U be not alone!1! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 72 timer fra du er fremst i køen. helvette.. *låne penger kjappt XD Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke stelt meg i noen kø enda! Haster det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Neida, jeg skal nok ikke kjøpe billett før etter jul en gang ser det ut som. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Får pappa til og kjøpe på fredag <3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Om du gjør det nuh (noe som tar et minutt) har du akkurat like stor sjanse til å komme først i køa som alle andre, men som Nopros sier, det haster ikke. I 2009 kjøpte jeg biletten i mars, men det var ganske så vidt. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 overfører penger til mamma, så kjøper hu<3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, pappa har ikke stemmerett når det gjelder tg, jeg skal dra samme om han vil eller ikke han skal også betale biletten^^. Når han betaler ski tur til utlandet for broren min 2 ganger i året så burde han la meg få TG biletten gratis ^^ Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 det kan gå lettere hvis du har han med på laget, just sayin. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Virker som om broren min også skal dit! Han kommer nok til å sitte sammen med folk fra Høyskolen i Østfold da, men jeg og han har et veldig godt forhold. (Når han er "barnevakt" når foreldrene feks tar seg en weekend tur i utlandet blir det som å ha en kammerat på besøk!) Også får jeg sitte på med noen begge veier Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da er det vel bare TG som må få fingeren ut av ræva da. Stemmer det! Hadde vært sykt rått med ugress på tg! Hadde nok vært større sjanse for å få gjennomslag om flere støttet opp under forslaget i denne tråden på forums.gathering.org :---) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå