Crumpler Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sitter å ser på reprise av nytt på nytt på nett, og ser vokalisten til det tragiske jentebandet som gjestet TG ifjor... Vomb, makan til dritt! Hun i den blå kjolen ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg begynner å tvile på om jeg gidder å reise til TG.. Med så dyre biletter, reise, og det å dra på PCen helt opp til Hamar i tillegg begynner jeg å lure på om det faktisk er verdt det. Jada, det høres forferdelig gøy ut på TG, men jeg tenker bare på alt det andre (mer fornuftige ) jeg kan bruke de 1500+ kronene på... 1500,- for hele TG, inklusive billetten.. da tror jeg du kommer til å gå på en økonomisk smell, også kalt "mamma, send mer penger" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Og for guds skyld, book f.eks Slagsmålsklubben (SE), Machinae Supremacy(SE) eller Ugress(NO). Ugress hadde sikkert stilt opp på TG for en ikke så alt for dyr sum, samt at han er fantastisk live med sceneshowet sitt 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ugress var på barneskolen i Treungen for et par uker siden så vil ikke tro at det kan være alt for dyrt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg stemmer for Machinae Supremacy eller Miike Snow. Det hadde vært drøyt awesome. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ugress har reist rundt med Rikskonsertene en stund nå, som involverer barneskolebesøk og diverse. Ganske kult og bredt spekter på han. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Trudde at når band/artister gjorde sånt var det for å fremme bandet/seg selv. Men hadde ikke skada å få skikkelig musikk til TG Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Opprettet like så greit en tråd i "suggestions"-kategorien på forums.gathering.org (link), og tipset mannen bak Ugress om det i samme slengen =D Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Text 1500,- for hele TG, inklusive billetten.. da tror jeg du kommer til å gå på en økonomisk smell, også kalt "mamma, send mer penger" Hva mener du? Billetten koster jo 990kr, pluss reise 2-300kr og mat og småting på TG. 1500+ kr. Endret 5. desember 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du skal overleve 4 døgn på 2-300 på mat så vil du nok gå på en smell.Du trenger noe rundt 100,- for å bli mett i kantina, f.eks. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du skal overleve 4 døgn på 2-300 på mat så vil du nok gå på en smell.Du trenger noe rundt 100,- for å bli mett i kantina, f.eks. Baah, 4 dager på 3-400kr kroner går vel fint. Det fins vel matbutikker i nærheten? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du skal overleve 4 døgn på 2-300 på mat så vil du nok gå på en smell.Du trenger noe rundt 100,- for å bli mett i kantina, f.eks. Er jo ikke et must å kjøpe mat på tg da. Sist dro jeg å gubben dit med 100-200kr fordi vi hadde ikke mre, vi handla inn billig-versjoner av rett i koppen samt billig nudler før vi dro, å laga maten i en statoil kopp. Vi klarte oss fint, er bare å planlegge samt handle maten inn før så klarer du deg på ingenting. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Om du skal overleve 4 døgn på 2-300 på mat så vil du nok gå på en smell.Du trenger noe rundt 100,- for å bli mett i kantina, f.eks. Baah, 4 dager på 3-400kr kroner går vel fint. Det fins vel matbutikker i nærheten? Jepp, åpent onsdag og lørdag :-) Nurk: Min erfaring er at det ikke går, men om man er såpass flink økonomisk som du beskriver så går det nok! Endret 5. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Greit at man skal spare penger, men jeg gidder ikke spise kjip mat jeg så da går det litt cash i ordentlig mat. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 pass på SvennAndre, Har du norsk førerkort og tysk regget bil har du IKKE lov å kjøre i norge. Mener å huske vi har snakket om dette før? Jeg har lov til å kjøre bilen i Norge, siden jeg har fast bostedsadresse her i tyskland. Jeg kan derimot ikke låne bilen til en kompis mens jeg er i Norge og la han kjøre alene, han får da kravet om skatt og moms og hele driten. Denne biten er viktig å få med seg når du skal informere andre om denne loven, Night Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hmm, maa vaere litt irriterende aa kjope saann partyevent kort i fjor for saa ikke kunne bruke det i aar. Selv har jeg ikke muligheten aa dra i aar. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det stemmer, Norsk borger med norsk førerkortert har ikke lov og kjøre noen andre en norsk regget biler i norge. APs idee for å forhindre at vi kjøper biler i svergie for halv pris.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Helt latterlig opplegg. Så hvis jeg glemmer meg, og vil låne bort bilen min til clvn under TG for at han skal kjøpe seg mat elns, og han blir stoppa, får han 150-200.000 i momskrav++. Det finnes ikke fornuft på akkurat det. Jeg skal uansett ringe tollen og få det avklart at det er 100% at jeg kan kjøre i Norge, skal ikke ha noe krav på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå