SvennAndre Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er jo ikke utbryterrekke om vi aldri har sittet i HW-rekkatil å begynne med da Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er så stille her.. og billett salget starter om 8 dager Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg stresser og føler jeg har alt for liten tid på meg. Bare noen og hundre dager igjen jo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg stresser og føler jeg har alt for liten tid på meg. Bare noen og hundre dager igjen jo. Hahaha, konge juleavatar! Shame jeg har brukt opp stemmene mine på juleavatarkåringa 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg stresser og føler jeg har alt for liten tid på meg. Bare noen og hundre dager igjen jo. "The Gathering 2011 begynner om 138 dager, 10 timer og 40 minutter" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, jeg vet det navnebror. Synes du burde fikse pokemons på sia snart tho. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, jeg vet det navnebror. Synes du burde fikse pokemons på sia snart tho. en nominasjon til deg. Jeg ahr ikke blitt nominert enda. wtf? kanskje jeg henger i denne kroken av Forumet for mye? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som har kjøpt billetter? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke ute før den 10 Lenke til kommentar
maats Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er så stille her.. og billett salget starter om 8 dager Enig Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke ute før den 10 Nå ble jeg lettet! 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Begynner å bli JÆVLIG utolmodig. gleder meg som bare FAEN til TG ATM. Dreamhack abre forstørre lysten til å dra dit. Men trenger fler ideer til hylla mi.... 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Økonomisk sett skulle jeg ønske at billettene kom ut i Januar.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kjenner jeg har lyst til å dra på TG nå. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg begynner å tvile på om jeg gidder å reise til TG.. Med så dyre biletter, reise, og det å dra på PCen helt opp til Hamar i tillegg begynner jeg å lure på om det faktisk er verdt det. Jada, det høres forferdelig gøy ut på TG, men jeg tenker bare på alt det andre (mer fornuftige ) jeg kan bruke de 1500+ kronene på... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg forstår at du sår tvil om TG, om du aldri har vært der før. For å si det slik; Jeg kjører fra tyskland til neste år, over nordsjøen med ferge ($$$) og bensin til en motor som drikker på høykant. Likevel var det aldri tvil om hvor jeg skulle tilbringe påsken 2011 når jeg flytta hit Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 pass på SvennAndre, Har du norsk førerkort og tysk regget bil har du IKKE lov å kjøre i norge. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Neineinei.. Hadde tenkt og dra med gjengen men neidaaaaaaa... Ikke no CS? Glem det! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 pass på SvennAndre, Har du norsk førerkort og tysk regget bil har du IKKE lov å kjøre i norge. Er du sikker? tror faktisk ikk det stemmer, men ta meg om jeg er feil Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sitter å ser på reprise av nytt på nytt på nett, og ser vokalisten til det tragiske jentebandet som gjestet TG ifjor... Vomb, makan til dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå