j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10 Ikke vet jeg Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved! Bor du i utlandet eller no siden du skal ha den biletten? Den er jo en god del billigere, så hadde vært digg å kunne kjøpt den. Ze germanium. *mine innlegg* Hmm, neste år dropper jeg filserver og dilldall. Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate, Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du bor i Norge right? Eller kjører du fra Tyskland? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Svenna bor i tyskland nå =) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Shit, respekt at han drar fra Tyskland for å delta på TG Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Haha, vel, som noen andre i en annen tråd sa, det er ca like langt for meg, som de som drar fra Finnmark etc Er digg med billigere tickets ja, uten tvil. Men så må jeg jo ut med $$$ for å komme meg over nordsjøen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate, Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate, Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^ Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg tror det fortsatt ikke før jeg får se det. ^_^ Men jaaa, kanskje det? Jeg tror muligens vi blir fire, da hadde vi jo blitt en fin liten gruppe. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som har hylle reglene? står det noe om brannfare og hvor mange lys du kan presse sammen på en 60x80(??) flate? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tror ikke det er noen regler, så lenge man holder seg under strømgrensen (1A) og at hyllen ser trygg ut. Tipper man ikke får lov til å ha såppas mye lys at de forstyrrer folk som sitter i nærheten though Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate, Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^ Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå. Er vi samstemte? Wat? Men ja, blir nok litt roligere i år. Camohylla ifjor var fet. Noe skal vi kanskje få til? Spesielt hvis jeg kommer i goood tid til dere? Pils, pøls og (liten)hyllebygging FTW bazukh: Come on, join teh darksied! Endret 30. november 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå. Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Folk må ikke dra ifra HW-rekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er jeg enig i, HW-rekka slår alle rekker! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå. Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå. Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka! 2nd that! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hm? Er det noe alternativ til HW-rekka? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er folk som løper unna og oppretter sine egne rekker. PAH! Et svik av HW! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Utbryterrekker, eh? Det er modig, det skal de ha. Men jeg ser ikke helt nytten av det. Det er makt i å være mange, det er jo noe alle vet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er folk som løper unna og oppretter sine egne rekker. PAH! Et svik av HW! Mulig jeg havner i en anen rekke. Om jeg ikke får med de jeg skal med i HW-rekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå