Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10

Ikke vet jeg :new_woot:

Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved!

Bor du i utlandet eller no siden du skal ha den biletten?

Den er jo en god del billigere, så hadde vært digg å kunne kjøpt den.

Ze germanium.

*mine innlegg*

Hmm, neste år dropper jeg filserver og dilldall. Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^

Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå.

Lenke til kommentar

Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^

Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå.

Er vi samstemte? Wat? :D

Men ja, blir nok litt roligere i år. Camohylla ifjor var fet.

Noe skal vi kanskje få til? Spesielt hvis jeg kommer i goood tid til dere? Pils, pøls og (liten)hyllebygging FTW :new_woot:

bazukh: Come on, join teh darksied!

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt :(

Lenke til kommentar

Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt :(

Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka!

Lenke til kommentar

Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka!

2nd that!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...