Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tar det vanligvis før billettene er utsolgt?

De årene jeg har vært der (08, 09 og 10) så har jeg sett og hørt folk som har kjøpt billetter når TG åpner.

En til to måneder. Aldri vanskelig å få tak i billetter, de selges her og der frem til TG starter.

Edit: sein :(

OK. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har skjønt mer av hvordan man betaler for billetten sin og setter seg sammen i grupper?

Virker som om man må kjøpe hver sin billett, siden man maks kan kjøpe 5 eller noe og det bør være mulig å sitte flere sammen enn det. Blir det slik at man kan sitte hvor man vil når man kommer, eller skal en person settes som ansvarlig for plasseringen?

For meg som er 16 år og ikke har noe kredittkort.. hvordan kan jeg betale da? Kan man legge inn penger i geekevents som på paypal over bankoverføring? Har nettbank and stuff :D

Christian

Lenke til kommentar

Noen som har skjønt mer av hvordan man betaler for billetten sin og setter seg sammen i grupper?

Virker som om man må kjøpe hver sin billett, siden man maks kan kjøpe 5 eller noe og det bør være mulig å sitte flere sammen enn det. Blir det slik at man kan sitte hvor man vil når man kommer, eller skal en person settes som ansvarlig for plasseringen?

For meg som er 16 år og ikke har noe kredittkort.. hvordan kan jeg betale da? Kan man legge inn penger i geekevents som på paypal over bankoverføring? Har nettbank and stuff :D

Christian

Mener å huske de forrige årene så kan man betale via nettbank, men er ikke helt sikker på dette. også har det alltid vært en grense på 5 billetter, så er dere fler så må flere personer også sette seg i kø.

Lenke til kommentar

Hvis vi er omtrent 15-20 personer som vil sitte på samme sted blir det da vanskelig? Alle vil bestille billett hver for seg ettersom ikke alle kjenner/har møtt hverandre før. Kan vi eventuelt bestille hver for oss og så sende en mail til gatheringfolka med navnet på alle som vil sitte med hverandre?

Christian

Lenke til kommentar

Hvis vi er omtrent 15-20 personer som vil sitte på samme sted blir det da vanskelig? Alle vil bestille billett hver for seg ettersom ikke alle kjenner/har møtt hverandre før. Kan vi eventuelt bestille hver for oss og så sende en mail til gatheringfolka med navnet på alle som vil sitte med hverandre?

Christian

Som det har vært med partyticket, så kan man bestille opptil 5 billetter, også setter man en person som seater. Denne personen kan da seate alle personene som har satt den personen som seater.

Lenke til kommentar

Men som Nyrili skrev.. om jeg forstod det rett. Hver av oss kan kjøpe egen billett og velge nicket til en person på geekevents, for eksempel Reactions eller Chr1stian, og dermed kan den personen velge plass for alle de? Sånn jeg har forstått at det har vært før.. For jeg har ikke nok penger til å kjøpe billett for så mange personer, jeg kan kanskje akkurat kjøpe for 2 xD

Christian

Lenke til kommentar

Men som Nyrili skrev.. om jeg forstod det rett. Hver av oss kan kjøpe egen billett og velge nicket til en person på geekevents, for eksempel Reactions eller Chr1stian, og dermed kan den personen velge plass for alle de? Sånn jeg har forstått at det har vært før.. For jeg har ikke nok penger til å kjøpe billett for så mange personer, jeg kan kanskje akkurat kjøpe for 2 xD

Christian

Ja, da blir en person satt som seater og da velger plasser til alle i gruppen. Vet ikke hvordan systemet til geekevents er, men vil da tro at det er veldig likt som det var på Partyticket.

Lenke til kommentar

Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10

Ikke vet jeg :new_woot:

Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved!

Bor du i utlandet eller no siden du skal ha den biletten?

Den er jo en god del billigere, så hadde vært digg å kunne kjøpt den.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...