atwater Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvor lang tid tar det vanligvis før billettene er utsolgt? De årene jeg har vært der (08, 09 og 10) så har jeg sett og hørt folk som har kjøpt billetter når TG åpner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) En til to måneder. Aldri vanskelig å få tak i billetter, de selges her og der frem til TG starter. Edit: sein Endret 27. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvor lang tid tar det vanligvis før billettene er utsolgt? De årene jeg har vært der (08, 09 og 10) så har jeg sett og hørt folk som har kjøpt billetter når TG åpner. En til to måneder. Aldri vanskelig å få tak i billetter, de selges her og der frem til TG starter. Edit: sein OK. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som har skjønt mer av hvordan man betaler for billetten sin og setter seg sammen i grupper? Virker som om man må kjøpe hver sin billett, siden man maks kan kjøpe 5 eller noe og det bør være mulig å sitte flere sammen enn det. Blir det slik at man kan sitte hvor man vil når man kommer, eller skal en person settes som ansvarlig for plasseringen? For meg som er 16 år og ikke har noe kredittkort.. hvordan kan jeg betale da? Kan man legge inn penger i geekevents som på paypal over bankoverføring? Har nettbank and stuff Christian Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som har skjønt mer av hvordan man betaler for billetten sin og setter seg sammen i grupper? Virker som om man må kjøpe hver sin billett, siden man maks kan kjøpe 5 eller noe og det bør være mulig å sitte flere sammen enn det. Blir det slik at man kan sitte hvor man vil når man kommer, eller skal en person settes som ansvarlig for plasseringen? For meg som er 16 år og ikke har noe kredittkort.. hvordan kan jeg betale da? Kan man legge inn penger i geekevents som på paypal over bankoverføring? Har nettbank and stuff Christian Mener å huske de forrige årene så kan man betale via nettbank, men er ikke helt sikker på dette. også har det alltid vært en grense på 5 billetter, så er dere fler så må flere personer også sette seg i kø. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) 100 Sider Jeg skal på HW-rekka. skal se hvor mye folk har lyst på compos på rekka. snart Endret 29. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvis vi er omtrent 15-20 personer som vil sitte på samme sted blir det da vanskelig? Alle vil bestille billett hver for seg ettersom ikke alle kjenner/har møtt hverandre før. Kan vi eventuelt bestille hver for oss og så sende en mail til gatheringfolka med navnet på alle som vil sitte med hverandre? Christian Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvis vi er omtrent 15-20 personer som vil sitte på samme sted blir det da vanskelig? Alle vil bestille billett hver for seg ettersom ikke alle kjenner/har møtt hverandre før. Kan vi eventuelt bestille hver for oss og så sende en mail til gatheringfolka med navnet på alle som vil sitte med hverandre? Christian Som det har vært med partyticket, så kan man bestille opptil 5 billetter, også setter man en person som seater. Denne personen kan da seate alle personene som har satt den personen som seater. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man kan kjøpe maks fem billetter hver gang man står i kø. Du rekker fint tre runder (og mer) i køen før det er utsolgt. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men som Nyrili skrev.. om jeg forstod det rett. Hver av oss kan kjøpe egen billett og velge nicket til en person på geekevents, for eksempel Reactions eller Chr1stian, og dermed kan den personen velge plass for alle de? Sånn jeg har forstått at det har vært før.. For jeg har ikke nok penger til å kjøpe billett for så mange personer, jeg kan kanskje akkurat kjøpe for 2 xD Christian Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men som Nyrili skrev.. om jeg forstod det rett. Hver av oss kan kjøpe egen billett og velge nicket til en person på geekevents, for eksempel Reactions eller Chr1stian, og dermed kan den personen velge plass for alle de? Sånn jeg har forstått at det har vært før.. For jeg har ikke nok penger til å kjøpe billett for så mange personer, jeg kan kanskje akkurat kjøpe for 2 xD Christian Ja, da blir en person satt som seater og da velger plasser til alle i gruppen. Vet ikke hvordan systemet til geekevents er, men vil da tro at det er veldig likt som det var på Partyticket. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Dreamhack var awesome Nå gleder jeg meg enda mer til TG 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Okei, noen skrev at det skal være mer julelys på hylla mi. vell. nå har jeg kjøpt 120 lys. på hylla er det 30 atm. er det NOK ? EDIT: fylla har hylla. Endret 30. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) EDIT: prøvde dem nå... kjente jeg ble litt skuffet... Europris EDIT2: Tror dere en hylle med 120 lys kan stemples brannfarlig? Endret 30. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blir nok bedre i bekmørket på TG. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10 Ikke vet jeg Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved! Endret 30. november 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10 Ikke vet jeg Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved! Bor du i utlandet eller no siden du skal ha den biletten? Den er jo en god del billigere, så hadde vært digg å kunne kjøpt den. Endret 30. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ferdig med hylla! mangler bare å pynte juletreet jeg ribba for lys til Dreamhack. da har vi 150 lys på Hylla! Endret 30. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Gleder meg så sykt til TG, klarer nesten ikke vente Edit: Innlegg 2000 Endret 30. november 2010 av liiland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå