Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Frets of Fire. Google it. Btw, HW rekka er must. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ingen som bor i nærheten av Kongsberg som kjører oppover? Eller noen som bor i nærheten av Kongsberg som er keen på og spleise bensin peng? Endret 10. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Viss jeg ikke får noen kompiser med meg, får jeg prøve å menge meg med HW-gjengen, viss mulig. SKAL på TG11 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som bor i nærheten av Kongsberg som kjører oppover? Eller noen som bor i nærheten av Kongsberg som er keen på og spleise bensin peng? Jeg planlegger å kjøre til TG selv, og bor i Vikersund. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som bor i nærheten av Kongsberg som kjører oppover? Eller noen som bor i nærheten av Kongsberg som er keen på og spleise bensin peng? Jeg planlegger å kjøre til TG selv, og bor i Vikersund. Da har du plass til meg da? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Viss jeg ikke får noen kompiser med meg, får jeg prøve å menge meg med HW-gjengen, viss mulig. SKAL på TG11 Jeg var helt ukjent på HW rekka i fjor, jeg hadde kanskje postet rundt. 50 innlegg på diskusjon i forkant. Kan hende noen oppfattet meg som en tard, eventuelt pga. mine stadige høylytte ord takket være counter strike, men meditasjon fungerer ! Forresten, jeg drømte om TG 11 i natt, slå den !!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da blir vi to som sitter å banner og sverter og slår og denger rundt oss. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Viss jeg ikke får noen kompiser med meg, får jeg prøve å menge meg med HW-gjengen, viss mulig. SKAL på TG11 Jeg var helt ukjent på HW rekka i fjor, jeg hadde kanskje postet rundt. 50 innlegg på diskusjon i forkant. Kan hende noen oppfattet meg som en tard, eventuelt pga. mine stadige høylytte ord takket være counter strike, men meditasjon fungerer ! Forresten, jeg drømte om TG 11 i natt, slå den !!! I år blir min første TG og jeg blir helt ny på HW, men jeg kjenner Nopros og snakket litt med Edvard. Så du får passe ekstra godt på meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Men kommer "HW-Rekka for TG2011" opp snart? Var det Tøsman som skulle lage? Eller skal jeg opprette en tråd? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Viss jeg ikke får noen kompiser med meg, får jeg prøve å menge meg med HW-gjengen, viss mulig. SKAL på TG11 Jeg var helt ukjent på HW rekka i fjor, jeg hadde kanskje postet rundt. 50 innlegg på diskusjon i forkant. Kan hende noen oppfattet meg som en tard, eventuelt pga. mine stadige høylytte ord takket være counter strike, men meditasjon fungerer ! Forresten, jeg drømte om TG 11 i natt, slå den !!! I år blir min første TG og jeg blir helt ny på HW, men jeg kjenner Nopros og snakket litt med Edvard. Så du får passe ekstra godt på meg. Jeg lover å passe på deg. Josefine også. (Kaketorsdag). Men kommer "HW-Rekka for TG2011" opp snart? Var det Tøsman som skulle lage? Eller skal jeg opprette en tråd? Spør Tøsman. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har så sykt lyst å dra på TG, men hvert år klarer jeg å ikke dra. Edit: Er det lurt å lage seg en sånn TG hylle ? Endret 10. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har så sykt lyst å dra på TG, men hvert år klarer jeg å ikke dra. Edit: Er det lurt å lage seg en sånn TG hylle ? 1; Dra. Du kommer aldri til å angre. GARANTERT. Det er som en egen rus. 2; Ja, helt klart. Du får mer plass og du virker kulere Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Fatter'n har både lastebil og minibuss, så kan lage hylle, men tror ikke jeg tar med det på mitt første år. Kan derimot kan kjanskje noen sitte på. Noen rundt Lillestrøm\Lørenskog\Rælingen området som trenger transport, så ta kontakt Kan selvfølgelig avtales senere. Endret 10. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Fatter'n har både lastebil og minibuss, så kan lage hylle, men tror ikke jeg tar med det på mitt første år. Kan derimot kan kjanskje noen sitte på. Noen rundt Lillestrøm\Lørenskog\Rælingen området som trenger transport, så ta kontakt Kan selvfølgelig avtales senere. Bor i oslo (a) Endret 10. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fatter'n har både lastebil og minibuss, så kan lage hylle, men tror ikke jeg tar med det på mitt første år. Kan derimot kan kjanskje noen sitte på. Noen rundt Lillestrøm\Lørenskog\Rælingen området som trenger transport, så ta kontakt Kan selvfølgelig avtales senere. Mulig det om jeg ikke får fikset noe selv 8D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kan ikke love noe ofc. Nevnte transport for et par venner, og da vekket det plutselig interesse rundt TG. Latinger Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kunne hatt muligheten til å kjøre selv, hadde jeg ikke hatt bursdag i september -.- Ja, Vertical. Ofte lettere og la andre gjøre jobben Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Åh. Hele ti sider inn i en TG-tråd uten at jeg har lagt merke til det. Jeg har blitt altfor uoppmerksom. :---( Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Åh. Hele ti sider inn i en TG-tråd uten at jeg har lagt merke til det. Jeg har blitt altfor uoppmerksom. :---( Ja, det har du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå