Sobye Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hei! Har nettopp kjøpt meg et Presonus-lydkort som jeg gjerne skulle ha koblet til min Dell Inspiron 1720-laptop. Med lydkortet fulgte en 6-pin til 6-pin-firewirekabel, men denne var alt for stor for inngangen på PC-en min. En svært behjelpelig ansatt ved den lokale Expert-butikken lurte meg til å kjøpe en 6-pin til 4-pin-kabel, men denne var akkurat litt for stor. Jeg dro til Elkjøp for å lete etter en 6-pin til 2-pin-kabel, men dette var ikke de ansatte ved Elkjøp sikre på om i det hele tatt fantes. Er det noen som vet hva slags kabel jeg trenger for å koble lydkortet til laptopen min, og hvor jeg eventuelt får tak i noe slik? På forhånd takk, Knut Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Elkjøp burde jo kunne fortalt deg med sikkerhet at 2-pins ikke er mulig. Sikker på at det ikke er en standard 4-pins kontakt? http://www.cablestogo.com/resources/firewire.asp Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 8. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Problem løst: Ganske enkelt inngangen på laptopen min som var skjev. Med litt tukt og det rette verktøyet passer nå 4-pin firewire fint inn. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå