Reisegutt Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei! Jeg har en liten utfordring som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Jeg har nemlig fått tilbakemelding fra noen forskjellige besøkende til min webside at deres virusprogram visstnok advarer dem mot siden. For eksempel skrev en av de besøkende en email til meg hvor hu henviste til hva hennes virusprogram F-Secure skrev: "Harmful web site blocked: http://www.budapestungarn.no/guidet-tur/bli-kjent-med-budapest Security summary for this web site: You should avoid visiting this web site F-Secure has found evidence of harmful behaviour on this web site. To the best of our knowledge, it is not safe to visit this web site." Jeg har selv aldri fått denne advarselen (jeg har prøvd med Norman Antivirus og AVG), men noen som har tips til hva jeg eventuelt kan gjøre, eventuelt andre som får samme klage når de prøver å besøke siden www.budapestungarn.no ? Takker på forhånd for all hjelp og tips! Lenke til kommentar
etse Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 ofte skjer slikt om du tilfeldigvis har hatt et reklamebanner som noen har lagt til ondsinnet kode i - slik at F-secure plukker det opp f.eks. og dermed vil advare brukerene i fremtiden. Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Er det noe man kan gjore for a ordne pa dette? Jeg har forovrig aldri brukt annen en reklame enn egne bannere til egne ordentlige sider, samt Google Ads, sa skjonner ikke helt hvorfor F-Secure skulle reagere pa dette. Men, na som det har skjedd - hva kan jeg gjore? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå