Shorty94 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei Jeg vurderer å kjøpe 12. måneders live abonnement fra England, og da er spørsmålet mitt, er live regions inndelt? Med det lurer jeg på om jeg kan bruke live jeg har kjøpt fra England i Norge Mvh Shorty94 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 ja, ingen problem. ikke betal mere enn £30 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 har kjøpt, endte med å kjøpe denne, gadd ikke å lete så mye men uansett ble det mye billigere er enn å kjøpe det her i Norge Live 12 month's + 1 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 ja ja, det tok jo sin tid har snart ventet to og en halv uke, og pga visse forutanelser og en kommentar skrevet under produktet på siden kom jeg til å sende det tilbake å kjøpe live via marketplace, viss jeg noen gnag for produktet i posten da Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hadde du brukt de standard plassene vi andre kjøper fra så hadde det gått 5 minutter. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 standarplasser? Ja jeg vet det hadde gått kjappere å kjøpe det rett på marketplace men man sparer en god del med å kjøpe det fra England når det er fri frakt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) standarplasser? Ja jeg vet det hadde gått kjappere å kjøpe det rett på marketplace men man sparer en god del med å kjøpe det fra England når det er fri frakt tror du misforstår. vi vil heller ikke betale ekstra til marketplace http://xboxliveuk76.com/index.php?products=product&prod_id=24 f.eks det fins mange plasser. og du må selvfølgelig bruke paypal forrige gang betalte jeg selv 230kr for 13 mnd. på en annen plass. Endret 15. august 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Den linken som er sendt over, funker den på Norske xboxer? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den linken som er sendt over, funker den på Norske xboxer? det hadde vel vært ondskap hvis man sendte en link som ikke var brukelig? andre er maximuscards.com og jasper1675.com men xboxlive76 er veldig billig. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 haha pure evil. Men jeg kjøpe bare 3mnd med live fra marketplace ettersom jeg fremdeles venter på liven fra Play.com har gått 3 uker siden ejg bestite idag. Den sendes tilbake og jeg skal ha pengene tilbake, grunnen til at jeg endte opp med kun 3mnd er at det kommer en haug med gode Pc spill som kommer til å spilles og da bruker jeg ikke liven, nevner i fleng Kane and Lynch 2, MoH 2010, Call of Duty Black Ops, HAWX 2, Need for Speed Hot Pursuit Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er nok tollen i Norge sin feil. Siden den koster over 200 må du betale moms + tollgebyr på den uansett. Taper bare masse på å sende den inn igjen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Momsen er 25% + ca 100 kroner tollgebyr hvis jeg husker riktig pluss at du må betale frakten tilbake. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 ja, da får jeg prøve å finne en kjøper her på forumet da, noen som er interisert? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Da fikk jeg den endelig da, men nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med den Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da fikk jeg den endelig da, men nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med den bruk den, du kan trøkke på inntil 36mnd på rappen. Hvis du da har planer om å være på live en stund da Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Da fikk jeg den endelig da, men nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med den bruk den, du kan trøkke på inntil 36mnd på rappen. Hvis du da har planer om å være på live en stund da Kunne jo brukt den, men er stygt redd for at den ikke funker Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da har du jo ikke noe valg... Prøv den, og funker den ikke, så funker den ikke. Kan jo ikke selge en kode hvis du ikke er sikker på at den fungerer. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Funker den ikke kan du jo kreve pengene tilbake Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da fikk jeg den endelig da, men nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med den bruk den, du kan trøkke på inntil 36mnd på rappen. Hvis du da har planer om å være på live en stund da Kunne jo brukt den, men er stygt redd for at den ikke funker har du kjøpt den fra england, så virker den. slutt og tull og trykk inn koden på xbox.com som jeg sa før, du kan trykke inn opptil 36 mnd frem i tid. enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå