Caddy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei og hopp, da synes jeg det var på tide å bytte ut Peerless 6.5" kompsettet jeg har hatt i 2-3 år. Spiller bra, men bassen fra DY9212 overdøver dem. Frontsettet drives i dag av en kicker KX200.2, som er 4-5 år gammal. DY9812 drives av BF7501, kjøres på 1ohm. Bilen er en stakkars opel astra 93 modell, og jeg kan nesten høre skruene løsne.... (Kanskje på tide å dempe litt rundtforbi?(Eller rett og slett kjøpe ny bil da den nesten garantert ikke kommer igjennom neste eukontroll om et års tidl...)) Fikk et tips om å kikke på Hollywood sine produkter, da gjerne dette frontsettet og denne forsterkeren Noen som har erfaringer med Hollywood? Finner lite av det i andre bilstereobutikker.. Evt andre forslag til oppgradering her? Budsjett: 4-5 høvdinger? Gjerne mindre. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjenner ikke til hollywood produktene, men skikkelig montering og demping vil helt sikkert gjøre underverker for høyttalerene du har fra før. Kjører du høypass på dem nå? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Høypass satt jeg til 100hz på Pioneer spilleren. Prøvde også å stille litt på både gain og høypass på forsterkeren, ble merkbart bedre. Lurer på om det må demping til ja, men litt i overkant av hva jeg orker å legge i bilen som har gått 400000km nå.. Jeg husker også jeg borra hull til kablene i monteringsringene, litt for store for kablene så det er vel heller ikke helt ideelt...? Tror jeg må få noen proffe til å stille inn, jeg har ikke ører for slikt tror jeg.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan nok hende noen skulle sett over den monteringen din ja, hehe.... Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Kristiansand. Skal få hørt med en kamerat eller 2 om de kan kikke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå