Gjest medlem-98070 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Heisann! Er 21 år og har kjempelyst til å begynne å spille fotball. Spilte bare på lag i noen år på barneskolen, ellers har det bare blitt i gymtimer på skolen + litt løkkefotball på fritia. Bor i en liten by nå og de eneste nybegynner lagene her er jo for kids, hvis jeg skulle melde meg på et lag med jevnaldrede regner jeg med at de ligger en del foran meg... Jeg har holdt på med trening hele livet, og er i god fysisk form, og er ikke helt håpløs med ballen, men teknikken er jo selvfølgelig blitt litt rusten hehe. men synes det er kjempegøy å spille! skulle gjerne spilt fast og begynne med fotball seriøst. Hva er deres tips? Er det for sent for meg å begynne seriøst med fotball? Er det noen lag som kunne passe for meg? Jeg vurderer å flytte til oslo til høsten, ellers blir det muligens Kristiansand. Søkte litt på fotball i oslo, men fant egentlig ingenting om det finnes noen "nybegynnerlag" for folk på min alder. ELlers har jeg hørt at det finnes bedriftslag osv, men jeg vet ikke helt åssen det funker. Håper noen kan gi meg tips på hvordan jeg kan begynne med fotball Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det finnes sikkert noen lag for deg som nybegynner og er 21, men det har jeg desverre ikke hørt om, men som du sier finnes det bedriftslag og det funker så og si som et vanlig fotballag, treninger 1-3 ganger i uken og kamper, mange som også sparer opp for å dra på eventuelle cuper, så hør med jobben din om de har et lag, eller ta intiativet og prøv å start et! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå