Pjotrik Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har kjøpt meg en TomTom XL IQ Routes, og tenkte å oppdatere kartene. Jeg har lastet ned TomTom Home og ser at kartene overføres til GPS'en. Det hele har imidlertid stoppet opp under "kopierer" under "2. Installer til internt minne", hvor gps'en fra tid til annen viser et skjermbilde med beskjed om å ikke fjerne usb-kabelen. Det har stått sånn i litt over en halvtime. Er den så treig, eller er det noe fuckup? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Den er faktisk så treg. TomTom-dingsene bruker bare USB 1.1, av en eller annen merklig grunn. Skulle ikke tro at en USB 2.0-kontroller var sååå mye dyrere enn USB 1.1 Endret 7. august 2010 av Prompel Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvor lang tid tar det sånn ca? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Teoretisk maksfart er 80-90 MB i minuttet. I praksis går det nok endel tregere enn det. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Den er faktisk så treg. TomTom-dingsene bruker bare USB 1.1, av en eller annen merklig grunn. Skulle ikke tro at en USB 2.0-kontroller var sååå mye dyrere enn USB 1.1 De rimelige/enkle TomTom-dingsene, som XL IQ, bruker USB 1.1. GO-serien, GO 750/950, har USB 2.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå