Katorine Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei. Jeg fikk min nye bærbare i går, en Hp Pavilion dv6-2133. Alt fungerer fint utenom at jeg må sitte maks 2 m unna routeren for å få inn trådløst nett. Og da er det såvidt det funker. Noen ganger vil den absolutt ikke koble til men ansre ganger går det fint. Men, jeg må altså sitte maks 2 meter unna... Nå sitter jeg med kabel i. Alle andre pcer i huset kan få inn nett veldig lett og sterkt mye lengre unna. Så, det er tydeligvis noe rart med denne pcen? Går det an å stille opp styrken på nettverkskortet på ett eller annet vis? Jeg har feilsøkt mange ganger men det kommer ikke så veldig mye nyttig ut av det. Jeg er nødt til å ha en bærbar om to uker når jeg reiser avgårde på folkehøgskole, så vil helst ikke sende inn til reperasjon. Har noen peiling på om det er noe jeg kan gjøre ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Du finner trådløskortet under et lokk på undersiden av laptopen. Vanligvis er det 1-2 skruer i lokket. Sjekk om antennekablene (se på enden av kortet) står skikkelig i. Ellers kan du jo bare bruke en USB-dongle med trådløsnett til du får fikset problemet. Endret 7. august 2010 av la7dfa.com 1 Lenke til kommentar
Katorine Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Ok, får prøve det! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå