mGrytbak Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei! jeg har nå en ganske lang stund lett, men aldri funnet en Linux distro/en "addon" som lar meg ha en server som både "hoster" musikken, og spytter ut musikk ut ifra lydkortet på serveren selv. Den skal eventuellt brukes på et LAN party, og da må vi ha muligheten til å la deltagerene "vote" på musikken som vi skal spille over anlegget vårt. Det er mange distroer som lar deg streame musikk til "min" pc, men det er altså ikke det jeg vil i dette tilfellet, men som sagt, bare ha et web-ui med sangtitlene/artistene osv, og en "vote" knapp ved hver sang. Muligens en liten rute e.l med de sangene som er mest populær. Jeg er ganske erfaren med linux nå, men ikke kom med en forferdelig komplisert løsnind ;P Håper jeg ikke posta feil nå, men jeg tror det er riktig, da jeg leter etter en linux distro EDIT: Jeg fant det jeg leter etter; Tunez, men er det noen som kan hjelpe meg med å kompilere det for ubuntu? Jeg er ikke så dreven, serru ;P Endret 7. august 2010 av ÜN#Cookie Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke testet dette, men kanskje mpd med en av disse. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke testet dette, men kanskje mpd med en av disse. Joda, det ville kanskje fungert, men jeg tror ikke noen av de støtter voting ut av boksen, og da faller liksom vitsen litt bort. jeg har begynt å fikle litt med Tunez, da jeg tror det er akkurat det jeg trenger, men det er sinnsykt innvikla :S Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 http://code.google.com/p/fookebox/ Ikke testet selv, men så veldig grei ut. 0.4.x er laget i PHP, så burde være enkelt å sette opp og tilpasse (voting er ikke med etter hva jeg så), 0.5.x er laget i Python. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå