Tranceformation Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei. Jeg har fagbrev som Murer. Har jobbet med dette i noen år nå, men kunne tenke meg noe mer. Hvilke muligheter har jeg, vet jeg kan bli murmester. Er det noe annet jeg kan bli? Alle forslag mottas med glede! Lenke til kommentar
reor Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hva med ingeniør? Praksisen har du men mangler teorien. Endret 7. august 2010 av reor Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hva med ingeniør? Praksisen har du men mangler teorien. Hva må jeg gjøre da? Er du ingeniør? Det er jo sikkert noen år med fulltidskole. Har hus og bil, så må nesten bli noe kveldskurs nettkurs , privatist etc.. Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Du kan bli sivilingeniør ved NTU i Trondheim eller ingeniør utdannet ved en ingeniørhøyskole. Hvor de utdanner bygnings eller VVSingeniører vet jeg ikke i farten. En annen mulig vinkling er å satse på handelsfag og bli til eksempel bedriftsøkonom. Det du i første omgang trenger er interesse til å undersøke alternativer nermere. Tidligere kunne man utdanne seg til ingeniør ved brevkurs på kveldstid ,med noe støtteundervisning, men jeg vet ikke om denne muligheten er åpen i dag. Ønsker deg lykke til. Endret 10. august 2010 av reor Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kan jo bli takstmann Infolink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå