Brazzers69 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Halla, etter 2 inntaket står jeg nå som Nr 1 på venteliste... yay Kan noen forklarer meg hvor lenge jeg skal vente til dette inntaket blir satt? og tror noen av dere at det er stor sjanse at jeg kommer inn? Lenke til kommentar
Sashah Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Finnes 3 inntak i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Tredje inntak er et automatisk inntak og skal inntreffe 13. august i Hordaland fylke, kommer du inn vil du bli informert om tredje inntak hvis ikke så blir ikke inntaket nevnt en gang. Endret 7. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Brazzers69 Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 ok Hordaland faktisk, men er det samme tidspunkt i Oslo også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) ok Hordaland faktisk, men er det samme tidspunkt i Oslo også? Det skal stå i den brosjyren som du fikk i posten "Informasjon om inntak til videregående skole '10" Hvis første inntaket ditt var den 8. juli og svarfrist 27. juli, andre inntaket var 3. august og svarfrist 10. august. Da skal tredje inntaket være 13. august uten svar frist. Hvis du har flere ting til felles her da har vi samme system og tredje inntaket er det samme hos deg. Advarsel du blir ikke informert om dette automatiske inntaket dersom du ikke kom inn! Første inntak er manuell, styrt av mennesker. Andre inntak er automatisk, styrt av datamaskiner. Tredje inntak er også automatisk, styrt av datamaskiner. Endret 8. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Brazzers69 Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Ok takk for hjelpen! Nå er det bare å vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lurer på om det er i akershus? for vi har litt andre datoer, vet du om noen internett side der det står ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå