Cho-san Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Yes, den tid er kommet! Ein har blitt så gammal at skogen i nasen trenger meir enn ei saks til hjelp. Og lure derfor på ei slik trimmings maskin. Nokon som har erfaringer? Vondt osv? Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Min erfaringe tilsier at det er langt ifra godt, men resultatet blir verdt det hvis man har synlig hår fra nesa. Ellers kommer jeg ikke på noe mer å skrive, den får jo jobben gjort fortere enn saks, også dritt å bomme med saks. Og det skal godt gjøres å kutte noe annet enn hår med de fleste nesetrimmere Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Har kun prøvd den fra Elkjøp (Obica tror jeg merket var), og er sånn passe fornøyd. Noen andre forslag til nese/øre hårtrimmere der ute? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Synes det ikke gjør noe spesielt vondt. Men nå har ikke jeg hår som stikker ut. Jeg tar det bare for velbehag sin skyld. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Pappaen min har erfaring med slikt. hehe. Han synes ikke det gjør vondt. Nesen hans ser bedre ut nå kan enn si... Puster bedre gjør han også. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Er det nokon spesielle merker/modeller som er å anbefale? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Kjøpte en på Ebay. Mye kraftigere og billigere enn en kjøper på f.eks expert. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Kjøpte min fra dealextreme. Den er så pass lite kvass at den napper i steden for å kutte. Annbefaler faktisk å legge litt i en skikkelig trimmer da en ukvass en er svært lite behagelig å bruke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg bruker nesehårtrimmer. Det er greit for å stusse de lengste hårene kortere, men skal du ha bort alt, må nok bruke flere verktøy: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå