Tomzern Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Når jeg prøver å spille Ali G indahouse på pcen (AVI-fil på 700mb) så spiller den bare lyden, og ikke filmen...Hva er grunnen og hvordan fikser jeg det??har prøvd med MediaPlayer, Nostra DivX player og ATI fileplayer, men ingen spiller mer enn lyden... Hva må jeg gjøre?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Last ned K-Lite Codec pack. -> www.google.com -> www.download.com. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du trenger vel bare riktig codec, kanskje Xvid er riktig for den filmen? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Du trenger vel bare riktig codec, kanskje Xvid er riktig for den filmen? Har prøvd og laste ned... Men jeg vet ikke hvor det skal installeres:-( Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 du får 'trå til' og ta en sjangs!.... [Offtopic]er du fra Lyngseidet... er ikke det der verdens styggeste turist objekt finnes? den derre 10m høye fæle julenissen????[/Offtopic] Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 du får 'trå til' og ta en sjangs!.... [Offtopic]er du fra Lyngseidet... er ikke det der verdens styggeste turist objekt finnes? den derre 10m høye fæle julenissen????[/Offtopic] [Offtopic]He he, ja! Gollis står der og glaner mot sola!! (Jeg trorm det blir litt varmt dær, for en nisse!)[/Offtopic] Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har en par kamerater fra Lyngen/lyngseidet... døm ekk'e akkurat imponert over'n..... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tar det som en selvfølge at dette er en kopi du har av din egen lovligkjøpte dvdfilm, så skjønner egentlig ikke hvordan du har klart å glemme i hvilket format du konverterete den til Test ut G-spot. Da finner du ut hvilke(n) codecs som mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå