Gå til innhold

Paid apps på HTC Desire


Anbefalte innlegg

Jeg har satt inn ett utenlansd vodafone sim kort så jeg får tilgang til paid apps på market,ingen problemer med det.

Men når jeg trykker kjøp og legger inn all betalingsinformasjon kommer det først opp:"lagrer kort" så kommer :"feil på tjener,prøv igjen senere eller avbryt."

Har prøvd flere ganger nå men får ikke kjøpt noenting.Noen som hvet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ett spørsmål til tho, kan man endre telefon nummeret man registrerte med google checkout? Når paid apps blir tilgjengelig i Norge vil jeg jo gjerne gå tilbake til å bruke mitt norske sim kort i market også, vil jeg da miste alle apps jeg har kjøpt eller vil ikke dette være noe problem?

Lenke til kommentar

Da har jeg registrert konto hos check out men jeg får fremdeles samme beskjeden når jeg prøver og kjøpe noe...har prøvd og sette land til både norge og UK.

Hvordan fikk du det til osmano?

Må jeg bruke det nummeret som sim kortet mitt har kansje?

Endret av nietsoj100
Lenke til kommentar

har prøvd med mitt norske nummer og det nummeret som tilhører det engelske sim kortet.

har prøvd med addresse norge og england men får ikke kjøpt en dritt...kjenner det begynner og koke litt nå, att det skal være så vnakselig å bruke penger!!

La du bare inn din norske addresse på google check out på nett og oppga den samme når du skulle kjøpe på market?uten tlf nummer?

EDIT:kan det være at min desire er operatørlåst?skulle ikke ha noe og si på kjøp over wifi det i grunn...

Endret av nietsoj100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...