polini Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 hei jeg har et par Fence Audio Boost 2010 høytalere (fra netthandelen) men bak på disse høytalerne er det 4stk. uttak til og plugge høytalerledningene i. Og grunnen til at det er 4stk er vel, for at du med noen forsterkere kan bruke 4 kabler i steden for 2, og da få bedre lyd (?) men jeg skal da bruke 2 er det det samme vor jeg plugger inn mine 2 ledninger? Bilder av høytallerne: http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?pid=101233#StortBilde Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Bare pass på å bruke en svart og en rød. Det er også viktig at den delen av kabelen som går ut fra rød på høyttaleren går inn på rød (+) i forsterkeren. Det er det samme om du bruker de øvre eller nedre inngangene. Som du ser på det ene bildet så er de øvre og nedre koblet sammen med en "bro". Grunnen til 4 innganger er at du kan fjerne denne broen og bruke en forsterker på diskant (øvre) og en på bass (nedre). Endret 7. august 2010 av magb Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser ut på bildet som om begge plussene og begge minusene er lasket sammen med en kobberplate. Da har det ikke noe å bety hvilken du bruker så lenge du passer på at pluss og minus er riktig Lenke til kommentar
polini Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 okei da. jah men er det jeg har gjort så da er det i boks da.. takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå