Glassflasken Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 ja.. Jeg har Creative høytalere og Realtek HD audio på pcen når jeg tester dem fungerer di fint i det realtek programmet.. men i spotify og firefox, så kommer det ingen lyd HJELP! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Er det flere utganger på lydkortet? (surround) Ikke noe annet lydkort står i pc-en? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 vel.. det er en grønn runding (input?) foran og en bak. det er det blå oransje røde osv også Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Test høytalerne dine på en av de andre hullene. Du har sikkert enten koblet feil, eller programmet er stilt inn til å bruke bakhøytalere. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 kobler jeg til, kan jeg velge mellom Linje inn, mik inn, høytaler ut og hodetelefon kobler jeg bak blir det i tillegg fronthøytalerut, bakhøytaler ut, midt/subwoofer ut og sidehøytaler ut.. hvem skal jeg ta? bak eller framme? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 kobler jeg til, kan jeg velge mellom Linje inn, mik inn, høytaler ut og hodetelefon kobler jeg bak blir det i tillegg fronthøytalerut, bakhøytaler ut, midt/subwoofer ut og sidehøytaler ut.. hvem skal jeg ta? bak eller framme? Høytaler ut eller Fronthøytaler ut bør du nok velge. Om du kobler frem eller bak skal vel da ikke ha noe å si, men det er bare å prøve deg frem. Velg også gjerne Stereo\ 2kanaler\ 2.0\ 2.1 eller noe hvis det er et valg, så slipper du at lyd prøver å spilles av på bakhøytalere du ikke har. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 gjort det, jeg valgte HD Audio 2nd output som default så nå funker det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå