Gjest diare Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei, bruker gjest siden dette er flaut. Tidligere i ferien var bæsjen min i flytende form i 2 uker i strekk. Deretter ga det seg i en uke, men nå er jeg på ferie og nå kjenner jeg på magen min at ting skal skje ... Det skjer forresten bare på morgningen. Jeg våkner opp og kjenner at det rumler som faen i tarmene, og så driter jeg ut litt suppe. Hvis jeg venter til kvelden er den hard igjen. Noen som vet hva det kan være? Tviler på at det har noe med mat, siden det skjedde både hjemme og her ... Og virus høres litt rart ut siden jeg hadde jo en ukes pause. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Vedvarende langvarig diaré er ett av symptomene på HIV-infeksjon. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Drikk biola, det hjelper når du er dårlig i magen Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 En skal ikke se bort fra at du har noe smittsomt. Men isteden for at jeg spør om hva du har spist for 2 uker siden, eller mer, foreslår jeg at du bestiller en legetime raskt. Ta gjerne med deg en avføringsprøve til legetimen. Du får kjøpt "rene glass" på apoteket, bare si at det er til avføringsprøve. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Her er det bare å pelle seg til legen i en fei! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det kan også være en så enkel ting som at du er allergisk mot melkeprodukter. Fatter gikk rundt med løs mage veldig lenge før de fant ut at han ikke tålte melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå