ntec Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei, Jeg holder på å lære meg med photoshop, og holder på med et nettsted som delvis er et prøveprosjekt. Så trenger jeg respons på designet. Noen som har konstruktiv kritikk å gi meg? Designet kan du se her: http://spp-it.no/testfiler/spaakafeen.png Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kan komme med noen forbedringer jeg synes du trenger: Toppmenyen din: endre font, farge og størrelse. Kanskje Tahoma, 14px, #222 passer bra. Innholdet: mindre font. Tahoma/Verdena, 11/12 px. Gjør skyggen bak innholdet litt svakere, add en svak svart border rundt der. Samme mellom meny og innhold (border). Header-overskritene dine passet heller ikke inn. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 ikke dum den siden men gjør bannern litt mere "flat" og ton ned kantlinja på menyen litt da den er for slående i mine øyne Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ikke sånn kjempespennende, som tatt ut ifra den siden i vg/db hvor alle disse annonsene står men med farger Blir jo bare et inntrykk da det kun er et bilde. Skulle gjerne ha sett siden med et par aktive linker, mer innhold osv. Det er en typisk "slagsside" så hvordan har du tenkt til å legge til salgselementer? "Legg til handlekurv"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå