Hewitt Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei! Har en to uker gammel Dell-PC som kjører Windows 7 Home Premium. Før jeg skulle legge meg i dag tenkte jeg at jeg skulle være god mot PC-en og installere noen oppdateringer Windows anbefalte, både "viktige" og "valgfrie" oppdateringer. Startet oppdateringene, kom et stykke uti, og plutselig ble PC-skjermen svart og ble stående slik i 10 minutter. Prøvde da en påtvungen restart, men når PC-en starter og kommer til Windows-loadingen så blir den bare stående der, ingenting skjer. Hva kan være galt? Jeg kommer inn på PC-en i sikkerhetsmodus, er det noe jeg kan gjøre her for at PC-en skal gå tilbake til "gammelt"? Vil ikke miste alt som er på PC-en! Trodde Windows 7 var bedre enn forgjengerne, men det inntrykket varte ikke lenge. Vanvittig at slikt skal skje av å installere "anbefalte" oppdateringer til operativsystemet. Argh. Edit: Fikk ordnet det med systemgjenoppretting til før installasjonen. Thank God. Endret 7. august 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå