Hr Kotelett Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei, nett kjøpt meg ny pc, specs er: CPU: AMD Phenom II X2 550 HK: Gigabyte GA-MA785GT-UD3H, Socket-AM3 Ram: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Problemet er at alt starter, men får ikke noe bilde opp på skjermen, verken når jeg prøver skjermkortet(begge utgangene), og den på hovedkortet (skjermkortet tatt ut) Når jeg plugger i kabelen, forsvinner "no signal detected" og dioden blir orange, men ikke grønn som den pleier når den har signal. Noen formening om hva som kan være galt? At jeg kjører 4 pins 12volt på 8 pins 12 volt kontakten? forstod det sånn at jeg trengte kun 8 pins ved heavy clocking etc.? Trenger jeg å ha noe i den i det hele tatt? Er den som ligger mellom CPU og kontaktene "ut" av kortet jeg mener. På forhånd takk EDIT: Funker nå NVM: A big DOH. hjelper ikke å ha den 12volts 4 pin saken koblet i hovedkortet visst den ikke er koblet inn på strømforsyningen på et vis, hjelper å ha en ryddig pult å koble på, så en ser sånne ting kjapt ^^. Funker nå. Endret 8. august 2010 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Uhm, spør sikker dumt nå, men må du velge kilde på skjermen? Eller at det er en av/på- knapp? Om det ikke hjelper, er det i hvertfall en Bump Lenke til kommentar
Sado Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det samme har skjedd meg, men jeg fant fram en ny ledning og så funket alt igjen. Jeg aner ikke hvorfor det skjedde, men du kan muligens prøve det jeg gjorde og se om du får noen resultater. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Prøvd å cleare CMOS men hjalp ikke, viftene holder samme tempo hele tiden og, går ikke fort opp i RPM og så ned igjen til rolig gange, men begynner rett på den rolige gangen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå