Neij Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sitter og vurderer ett nytt kjøp av Hovedkort og ramsett. Kom over dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585218 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593865 Spørsmålet er enkelt, takler hovedkortet hastigheten? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ramen er ikke lista opp på Qualified Vendors List (QVL) på hjemmesidene til asus Ellers er kan det hende denne tråden kan gi deg noen tips til både nytt hk og ram Endret 7. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Neij Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 I følge den linken til tråden du sendte, så er det samme ram og HK som han bruke. Vil anta at det funker da! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ville ikke valgt Corsair til minne (ram), du har 1 års produksjonsgaranti og etter det er du screwed. den ene min ble ødelagt etter litt over 1 år. Velg heller noe annet som har lenger garanti / garantert til å vare lenger. Som feks Kingston Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ramen du viser til i linken i førstepost er ikke støttet av ASUS Crosshair IV Formula. Hvis du ser på Qualified Vendors List til Hovedkortet på hjemmesidene til ASUS og søker opp varenummer på rammen ( i dette tilfelle CMT4GX3M2A1600C7) vil du se at det ikke står på lista. Rammen i posten til Maccan som jeg linka til har et annet varenummer. Edit: Rammen i posten til Maccan har varenr CMG4GX3M2A1600C7, farlig likt varenummeret som komplett har lista opp, CMT4GX3M2A1600C7, er bare en ekstra "t" som skiller de. Er varenr på komplett.no feil kanskje? Forøvrig virker Ramen helt lik. edit 2: Nå som hjemmesidene til asus var litt mer samarbeidsvillige fant jeg ut at det var nok feil varenr på komplett.no ja. varenr CMG4GX3M2A1600C7 er støttet av crosshair 4 formula Endret 7. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Neij Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Skjønner ikke noe akkurat nå, de to brikksettene er identiske, men forksjellige produsentnr? Jaja, fant ut at Amentio har alt jeg trenger. ; ) Takk for svar! Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bra at du fant det du trengte Bare hyggelig å kunne være (forhåpentligvis) litt behjelpelig. Lenke til kommentar
Neij Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Var til stor hjelp faktisk, men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor i alle dager man har 2 brikke sett som er identiske, og bare ett støttes av en type hovedkort, og den andre for andre hovedkort. : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå