Pizzaen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Hei. Har et par spørsmål om StarCraft 2. Når kommer Heart of the Swarm og Legacy of the Void, og viss releasedato er uvisst, hvem kommer først og når ca. kommer de? Også når jeg skal formatere, kan jeg da bare formatere, installere SC2 på nytt, logge inn på battle.net kontoen min også starte og spille? Jeg trenger ikke og "avregistrere" spillet på noen måte eller gjøre noe med DRM-en? Er i Silverleague btw, og spiller som Protoss hele tiden Endret 6. august 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
teehee Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei. Har et par spørsmål om StarCraft 2. Når kommer Heart of the Swarm og Legacy of the Void, og viss releasedato er uvisst, hvem kommer først og når ca. kommer de? Også når jeg skal formatere, kan jeg da bare formatere, installere SC2 på nytt, logge inn på battle.net kontoen min også starte og spille? Jeg trenger ikke og "avregistrere" spillet på noen måte eller gjøre noe med DRM-en? Er i Silverleague btw, og spiller som Protoss hele tiden 1) Datoene for de to tillegspakkene er uvisst. 2) Heart of the Swarm (Zerg) kommer først deretter Legacy of the Void (Protoss) 3) Tror nok vi kan se Heart of the swarm rundt 2012, hvem vet? kanskje før . Mener å ha hørt i et intervju at de skal starte å jobbe med Heart of the Swarm for fult nå (midten av august). Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det jeg lurer mer på er hvordan de to andre campaigns blir. Terran campgaign hang liksom på greip fordu du var raynor og trasket rundt på the hyperion, men hva skal liksom skje mellom levlene i zerg campaign? "rrlwlwrlwrl" "wrlwrlll?" "lrlrlwwwlwlrlrlrw?" "wwwrrrllll." Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Om jeg ikke husker helt feil, tror jeg blizzard har sagt at det kommer til å være 1,5 år mellom hver expansion. Heart of the Swarm kommer, som sagt tidligere i tråden her, først. Om jeg husker rett, betyr det altså at neste expansion kommer ~jul 2011/ ~nyttår 2012. Og akuratt hvordan heart of the swarm blir vet jeg ikke. Men jeg regner vel med at Kerrigan blir en main character. Alt annet ville vært ulogisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå