Pizzaen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei. Er litt usikker på plasseringen på denne tråden, men håper det ble rett. Jeg har hatt litt problemer med HDMI-kabelen min siden jeg kjøpte den til bruk med mitt 5770 og en 24" 1080p skjerm. For det første så må jeg legge inn egne drivere i Linux for og greie og bruke HDMI-kabelen (svart skjerm viss jeg ikke gjør det) og for det andre plager overskanningen meg noe ekstremt. For det første tok det et par dager før jeg skjønte at jeg måtte inn i driveren og underskanne for og ikke få svarte rammer i Windows. Også er det noen spill (Crysis, StarCraft 1 og noen til) som ikke bryr seg om hva jeg har stilt inn i driveren og jeg får derfor svarte rammer uansett. Dette gjelder også i Windows Media Center. Også i tilegg blir det svarte rammer i BIOS også, men dette er ikke noe stort problem. Hvorfor blir det slik? Er ikke HDMI-kabelen moden nok? Noe jeg kan gjøre for og fikse noen av problemene jeg har over? Og det egentlige spørsmålet, er de samme problemene tilstede når det gjelder DVI? Tenker og kjøpe en og legge HDMI-kabelen på hyllen, for nå er jeg lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå