TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Bare jeg som foretrekker å ta det som ligger på toppen i skapet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 ^ Med tanke på at unge nordmenn generelt ikke har selvrespekt nok til å se presentabel ut, nei, du er ikke den eneste. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Har plenty av selvrespekt. Driter bare i mote. Har andre hobbyer. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Da er du dessverre på feil forum. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ikke min feil dette kom på lista på forsida, og jeg trodde det var stil hjelp, som skolearbeid.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Man trenger ikke å ha mote som hobby for å kle seg bra. Det trenger ikke å koste noe mer enn å kle seg vanlig heller. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Man trenger ikke å ha mote som hobby for å kle seg bra. Det trenger ikke å koste noe mer enn å kle seg vanlig heller. "Kle seg bra". Ugh. Vi vil aldri komme overens. Holder meg borte fra denne delen av forumet jeg.. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 "Kle seg bra". Ugh. Vi vil aldri komme overens. Holder meg borte fra denne delen av forumet jeg.. Thank you ! Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ntååå, håpet at du var en stayer. Forventet store ting fra deg, som utviste et intellektuelt nivå ikke før observert nord for ekvator. 1 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har langdistanseløping som min største hobby, men jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut for det om. Synes faktisk at det har noe med hvilket 1. inntrykk andre mennesker får av deg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Har kjøpt litt klær nå, her er bilder. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Tenker jeg skal kjøpe meg en skikkelig høst/vinterjakke snart. Jeg veit bare ikke helt hva jeg skal se etter. Hvordan burde den passe? Er det noen spesielle merker jeg burde se på? Jeg er villig til å legge litt penger i det, men nå veit jeg heller ikke hva som er normal pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Her er en tråd om vinterjakker: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256719 Mitt råd er å kjøpe to: En pen peacoat og en jakke til de skikkelig kalde vinterdagene (som ikke nødvendigvis MÅ være supervakker les: dunjakke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå