toazty Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 skal kjøpe meg bærbar, min inspiron 9400 begynner å dra på årene. har ca 10K å bruke til pc, skjerm, mus tastatur, helst 15" brukes til litt gaming og surfing ellers så har jeg ikke noen krav. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Husk å skaffe med høyt modelnummer på skjermkortet(ikke x??? men ?x??). Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 bør være 57xx til ati, men det har jo komt ut nye fra nvidia nå, og jeg har ikke bygget pc'er siden i fjor, er litt rusten innen hardware for tiden, har ikke hatt så mye tid til å lese meg opp på det heller.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei! Flyttet tråden over til "Hjelp til kjøp og salg av PC", for det er her den hører hjemme. Emnetittelen var også lite beskrivende, da den forteller lite om hva slags PC du er ute etter. Anbefaler også å lese retningslinjene for kategorien, der vil man få en indikasjon på hva som forventes av trådstarter. Som vanlig taes reaksjoner på PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå