Bervalump Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ok.. Så har kjøpt meg ny pc. Plugga ut den gamle og inn med den nye. ALt virka fint helt til jeg kom i windows.. Viste seg at tastaturet ikke funka. Sjekka drivere osv, å alt var i orden (kan legge til at det funka i bios) Prøvde usb til ps2 adapter og det funka ikke. Fikk så låne ett ps2 keyboard (som jeg bruker nå) å det funker. Noen som har anelse om hva det kan være? Har prøvd å google litt, men fant bare xp ting der :/ Har ett https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=594807 hovedkort sånn tilfelle noen lurte. Har ingen anelse om biosen er oppdatert, meen om den fungere i bios, så skulle den da fungere i windows å?! Eller tar jeg helt feil? Takker og bukker for alle svar hvertfall. Ps2 keyboardet er greit, men fy å jeg savner Waven min Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Om programvaren/driverne ble installert etter du plugget inn tastaturet kan det være det som er problemet. Prøv å reinstallere progamvaren/driverne, og deretter koble tastaturet til en annen USB-port enn den du brukte tidligere. Lenke til kommentar
Bervalump Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Om programvaren/driverne ble installert etter du plugget inn tastaturet kan det være det som er problemet. Prøv å reinstallere progamvaren/driverne, og deretter koble tastaturet til en annen USB-port enn den du brukte tidligere. Fikk det til å virke nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå