fenris1979 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har bestillt noen deler fra komplett og de kom i går ettermiddag. skal liksom betale de med skatte pengene mine men de er ikke kommet ennå!! så eg lurer på hvor lenge pakkene ligger hos posten før de blir sendt tilbake? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det vil vel variere litt det.. Kommer vel veldig ann på størrelsen på pakka.. Hva den er sent som.. Hvor mye de har å gjøre osv.. Det vil vel som regel være alt fra 1 dag opp til litt i meste laget.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det vil vel variere litt det.. Kommer vel veldig ann på størrelsen på pakka.. Hva den er sent som.. Hvor mye de har å gjøre osv.. Det vil vel som regel være alt fra 1 dag opp til litt i meste laget.. 1 dag?? De kan jo ikke sende tilbake pakken etter en dag?!?! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 maxi kabinett amd 2800+ ddr ram hardisk hovedkort tror det er 14 dager men eg er bare ikke helt sikker Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Leser du på lappen du får i posten, ser du at det står tydelig "Pakken må avhentes innen 14 dager" Hvis ikke vil den bli returnert og du må betale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå