Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Helvete. Sist jeg sjekket hadde jeg 569. Nå har jeg sekshundre og noenog tyve. 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Egentlig litt artig at mannerumper, av alt, er så populært.. På dette forumet kanskje, men ellers? Nei. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Er alt dette egentlig en slags protest mot +-systemet? Om så kanskje ufrivillig 4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Er alt dette egentlig en slags protest mot +-systemet? Om så kanskje ufrivillig For noe tull. Slutt å poste, og begynn å plusse! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Er alt dette egentlig en slags protest mot +-systemet? Om så kanskje ufrivillig I begynnelsen så var jeg veldig motstander av pluss-systemet, men etter i kveld så vet jeg ikke helt lenger. 10 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Haha, vakker tråd! 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Egentlig litt artig at mannerumper, av alt, er så populært.. På dette forumet kanskje, men ellers? Nei. We know you like it(Lars sin altså, og kanskje min) 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Plusser er jo awesome! Jeg driter i alle andre sine, men sjekker alltid mine egne. Føler meg som Gud hver gang jeg får en ny pluss. 16 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Føler meg som Gud hver gang jeg får en ny pluss. *plusse* 6 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) haha, 16 plusser, og ikke aner jeg hvordan og hvorfor jeg har fått... Denne tråden i seg selv fortjener en stor pluss Men hva skjer med gutterumper da? Ikke at jeg klager... Endret 6. august 2010 av Stoddart 4 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Det er jo mannerumper! 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Uh yeah, gotta love it 3 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er ikke like hardcore som de andre gutta, men hvis jeg får 50 plusser, skal jeg legge ut bilde av en av tærne mine! 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er ikke like hardcore som de andre gutta, men hvis jeg får 50 plusser, skal jeg legge ut bilde av en av tærne mine! Du skal få femti pluss om du legger ut opptak av at du synger Vesle Hoa. 8 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg skal gi dere 2 tær, et kne og en finger. 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Plusser er jo awesome! Jeg driter i alle andre sine, men sjekker alltid mine egne. Føler meg som Gud hver gang jeg får en ny pluss. I approve this message! 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarmo Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Stengt inntil videre, misbruk og/eller etterspørsel av poeng(system) er ikke tillat i forumet. Kommer tilbake til saken etterhvert. Hele ordingen skal revurderes nå. Mvh jarmo 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg