Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 400 i rykte! Jeg er åpenbart en uvurderlig bruker på forumet. 64 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) 401! Hvis den + en min hjalp da. Men, du har ikke vurdert å lage en egen side om deg på Diskusjon.no Wikien? Endret 6. august 2010 av Perrern 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 15 bak deg! I will challenge you! 29 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Men, du har ikke vurdert å lage en egen side om deg på Diskusjon.no Wikien? Nei, det gidder jeg ikke. Men om noen lager den så er det bare å kjøre på. 22 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Awesome, kanskje jeg skal gjøra det. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) 15 bak deg! I will challenge you! Første til 500? Taperen må poste rumpa si i RPP. Ingen fisking tillatt. Endret 6. august 2010 av L4r5 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 15 bak deg! I will challenge you! Første til 500? Taperen må poste rumpa si i RPP. Ingen fisking tillatt. Deal! 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 15 bak deg! I will challenge you! Første til 500? Taperen må poste rumpa si i RPP. Ingen fisking tillatt. Deal! Dette lukter epic battle. Jeg håper du er gentleman nok til å ikke jukse. 26 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ohh! Kan jeg være dommer? Hva nå det enn betyr i en battle som dette Endret 6. august 2010 av Perrern 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ingen juksing! You'll have my word! Edit: And I will deliver! Endret 6. august 2010 av Gavekort 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Ohh! Kan jeg være dommer? Hva nå det enn betyr i en battle som dette Vi trenger en dommer. Som dommer er det ditt ansvar å sjekke ryktet vårt så ofte som det trengs for å kåre en vinner. 21 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Den er grei, da skal jeg prøve å daglig sjekke begge deres profiler og lagre det i en notepad her på pc'en 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Bildet må være med timestamp og f.eks "Jeg tapte epic battle" ellerno, slik at vi vet at det er ekte. Ellers kan jo alle finne bilder av rasser på internett. 2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Burde nesten ha laget en egen tråd for denne greie, battlen altså. Skal jeg gjøra det? så kan jeg oppdarere ryktet i tråden også 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Bildet må være med timestamp og f.eks "Jeg tapte epic battle" ellerno, slik at vi vet at det er ekte. Ellers kan jo alle finne bilder av rasser på internett. Ikke dum ide. Burde nesten ha laget en egen tråd for denne greie, battlen altså. Skal jeg gjøra det? så kan jeg oppdarere ryktet i tråden også Do what you want cause a pirate is free. 15 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Bildet må være med timestamp og f.eks "Jeg tapte epic battle" ellerno, slik at vi vet at det er ekte. Ellers kan jo alle finne bilder av rasser på internett. "Jeg tapte epic battle" håndskrevet på papir som henger på låre med tegnestift Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Vekker vi for mye oppsikt så blir kampen over på 30 minutter. Vil holde litt lav profil. 14 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Kanskje vi skal droppe tråden da. Som dommer holder jeg i allefall dette notepad dokumentet oppdatert, dette må jeg følge med på 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Der fikk jeg min første "populære post" også. 22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg